×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اعلام آمادگی  ۸ سرمایه گذار برای اجرای پروژه در سرعین/ استاندار اردبیل به شهر چشمه های بهشتی سفر می کند

به گزارش چشمه لرباقر باقرزاده گفت:با توجه به اینکه سرعین یکی از مهمترین مقصد گردشگری در کشور است و صنعت گردشگری هم جزو صنایع سالم و پاک به حساب می آید بدین جهت رونق و توسعه شهر را بر پایه صنعت پاک گردشگری ریل گذاری خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری سرعین با بیان اینکه یکی از اهداف کلان برنامه راهبردی دولت توجه به ظرفیت های گردشگری است افزود:استاندار اردبیل نگاه ویژه ای به صنعت پاک گردشگری و توسعه همه جانبه سرعین دارد و  سفر چندین باره وی هم  برای رفع موانع ،تسهیل در امور سرمایه گذاری و صنعت گردشگری و همچنین در راستای شناساندن ظرفیت ها ی گردشگری سرعین برای سرمایه گذاری بوده که نوید بخش توسعه هوشمندانه و هدفمند زیر ساخت های گردشگری در سرعین می باشد.

باقرزاده گفت:براساس برنامه  زمان بندی استاندار اردبیل بزودی به سرعین سفر کرده و با سرمایه گذاران ،صاحبان واحد های تولیدی ،اقشار مختلف مردم ،خانواده های شهدا و جانبازان دیدار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هشت سرمایه‌گذار بومی و غیربومی برای اجرای طرح‌های مختلف گردشگری در سرعین اعلام آمادگی کردند افزود:این سرمایه‌گذاران حاضر هستند تا با اجرای طرح‌های مختلف بخش گردشگری به توسعه این حوزه کمک کرده و مجموعه‌های مختلف رفاهی، آب درمانی، هتل و دیگر طرح‌های خدماتی را اجرایی کنند.

باقرزاده از نهایی شدن اجرای مجتمع ورزشی، خدماتی و آموزشی در سرعین با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبر داد و گفت: با پشتیبانی مسئولان استانی پروژه آب معدنی حیران به زودی فعالیت خود را در سرعین آغاز می کند که در کمیسیون ماده ۱۱ موافقت لازم با اجرای این پروژه انجام شده تا تولید محصولات متنوع آب معدنی و نوشیدنی ها را با برند حیران در سرعین شاهد باشیم.

سرعین واقع در ۲۵ کیلومتری غرب اردبیل در دامنه کوه ۴۸۱۱ متری سبلان با داشتن ده‌ها استخر و چشمه آب معدنی سرد و گرم ، حمام‌های طبیعی، مناظر و چشم‌اندازهای زیبا ، آب و هوای دلپذیر ، باغ‌های مصفا ، هتل‌ها و مراکز تفریحی و اقامتی مجهز ، پیست اسکی آلوارس و سایر جاذبه‌ها به عنوان یک مجموعه سیاحتی نه تنها در استان اردبیل بلکه در ایران و حتی بعضی کشورهای جهان مطرح است.

انتهای پیام/ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.