×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

ارادت ویژه شعرای حوزه قفقاز به سردار سلیمانی /هنرمندان اردبیل پیشقدم در تولید محتوای آثار حاج قاسم در کشور هستند
میلاد آتشگاهی پور

امیر رجبی در گفتگو با خبرنگار چشمه لر سرعین ، اظهار داشت: نهضت عظیمی در راستای تولید محتوای آثار مکتب شهید سلیمانی در استان اردبیل شکل گرفته است بطوری که   شعرای استان اردبیل در وصف این قهرمان ملی پیشقدم بوده و اولین کتاب شعر  از اشعار شعرای کشور  توسط آقای سعید اطهر نیاری  در چهلم شهید سلیمانی گرد آوری و رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه در رشته ها تجسمی نیز شاهد خلق آثار هنری ارزشمندی هستیم افزود: جریان تولید آثار هنری با موضوع مکتب سلمانی ادامه دارد و در دومین سالگرد سردار، کنگره بین‌المللی شعر ترکی «اوره‌ک‌لر سرداری» با  نگاه برون مرزی و شرکت شعرای کشورهای مختلفی ازجمله داغستان، روسیه، آذربایجان، ترکیه، قزاقستان و… این هفته برگزار خواهیم که با بررسی آثار رسیده می بینیم شهید سلیمانی جایگاه ویژه ای در بین هنرمندان خارجی دارد.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: در قالب های مختلف گرافیکی، نقاشی دیجیتال ،اینفوگرافی با محتوای ویژه حوزه قفقاز،کتاب و نماهنگ و دیگر آثار ارزشمند یاد و خاطره سردار سلیمانی را گرامی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: نماهنگ مرد در میدان سال گذشته تولید شده و امسال دوباره بازپخش خواهیم داشت، همچین مستند فرمانده با گفتگویی از همرزمان حاج قاسم تهیه کردیم و سرود زیبایی نیز با نام «اوره‌ک‌لر سرداری»  را رونمایی خواهیم کرد.

رجبی تاکید کرد: در راستای اشاعه مکتب شهید سلیمانی در بین کودکان و نوجوانان  کتاب از دل کویر ،تا اوج آسمان را با  نثر  مناسب این مقطع سنی و محتوایی از مهمترین خاطرات حاج قاسم رونمایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.