×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

احداث زمین والیبال ساحلی و مینی بسکتبال در سرعین

به گزارش پایگاه خبری چشمه لر ؛روح الله هدایت شهردار سرعین به همراه اصغر احدی جوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان با دکترسجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در خصوص توسعه و ایجاد زیر ساخت های ورزشی و همچنین زمین های با مالکیت ورزشی دیدار و گفتگو کردند.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت : توسعه ورزش و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه و گسترش فضاهای ورزشی و سوق دادن افراد به سمت ورزش شادابی ونشاط را به جامعه ارمغان می آورد.
سجاد انوشیروانی افزود :جهت ایجاد نشاط وشادابی درمیان شهروندان و تعامل شهرداری و اداره ورزش و جوانان ، بیش از پیش لازم است و استفاده از تجربیات شهرداری جهت اعتلا و توسعه ورزش ضروری می باشد
او با اشاره به ایجاد یک زمین والیبال ساحلی و مینی بسکتبال توسط شهرداری سرعین اضافه کرد: ورود شهرداری به عرصه ورزش وتوسعه زیر ساختهای ورزشی بسیاری از موانع و مشکلات این حوزه را مرتفع خواهدکرد.
در این جلسه شهردار سرعین از حمایت خود از برنامه های فرهنگی ورزشی اعلام کرد و گفت با توجه به مصوبات شورای اسلامی شهر سرعین برنامه های فرهنگی ورزشی زیادی را در دستور کار داریم وقطعا در این راه از رهنمودهای اداره ورزش و جوانان استفاده خواهیم کرد .
شهردار سرعین ابراز امیدواری کرد با راه اندازی کامل رینگ پیاده روی و جاده سلامت سرعین به همت اداره کل ورزش و جوانان پیاده روی و ورزش همگانی را توسعه خواهیم داد.
اصغر احدی جوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین در این جلسه ازهمکاری نزدیک شهرداری سرعین در راستای برگزاری مسابقات و برنامه های ورزشی گفت: همکاری شهرداری در راستای برگزارمسابقات ورزشی و حوایت از ایجاد زیر ساخت های ورزشی در پارک ها و فضای سبزمی تواند به نشاط اجتماعی کمک کند.
رئیس اداره ورزش وجوانان سرعین با اشاره به اینکه سرعین یکی از شهرای توریستی ایران به شماره می رود افزود: نیاز هست که شهرداری سرعین اقدامات لازم را در جهت توسعه ورزش در فضاهای سبز به ویژه ورزش های خانوادگی ورود پیدا کند تا بتوانیم سرعین را بعنوان پایلوت ورزش های خانوادگی به کشور معرفی کنیم.
انتهای پیام/م

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.