×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اجرای ۲۲ پروژه گردشگری در سرعین/ ۱۳۲۵ فرصت شغلی ایجاد می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راه چشمه لر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل صبح امروز در بازدید از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال اجرای با بیان اینکه ۲۲ پروژه گردشگری در شهرستان سرعین اجرای می شود. اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل مراکز اقامتی، پذیرایی، آبدرمانی، رستوران سنتی، مجتمع‌های گردشگری و پیست اسکی است.

وی افزود: مجموع پروژه‌ها از ۱۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت داشته و با توجه به قول مساعد سرمایه گذاران تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: پروژه‌های تعریف شده تحول قابل توجهی در تاسیسات گردشگری سرعین به ویژه گردشگری سلامت و زمستانی به دنبال خواهد داشت.

فلاحی با اشاره به چشمه‌های آبدرمانی در سرعین ابراز داشت: با توجه به اینکه پروژه‌های سرمایه گذاری متناسب با نیاز شهرستان و توسعه دراز مدت تعریف شده است، می‌توان در آینده شاهد تبدیل این شهر به یکی از قطب‌های گردشگری منطقه شد.

وی تصریح کرد: پروژه‌های سرمایه گذاری سرعین در عین حال اشتغال‌زایی و شکوفایی اقتصاد گردشگری با جدیت مورد تاکید است و ۱۳۲۵ فرصت شغلی از محل پروژه‌های در دست اجرا ایجاد می‌شود.

 

انتهای پیام/ت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.