×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آمادگی کامل برای بازگشایی مجتمع های آبدرمانی داریم/ امکان شیوع ویروس در این آبها وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، محمد رضا آستانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تاکیدات استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی استان امسال آموزش مدیران و کارکنان مجتمع‌های آبدرمانی جزو اولویت‌ برنامه‌ها قرار گرفته است.

وی از ارائه آموزش‌ پروتکل‌های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به کارکنان و مدیران آب‌های گرم خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با آموزش‌های لازم بستر فعالیت آبدرمانی‌های استان را بعد از اعلام دولت مبنی بر بازگشایی این مراکز فراهم کنیم.

رئیس هیئت مدیره جامعه آبدرمانی‌های استان اردبیل افزود: در خصوص ضدعفونی آب‌های درمانی با همکاری و مشارکت پارک علم و فناوری اقدامات لازم انجام شده و مطابق با پروتکل‌های بهداشتی نسبت به ضدعفونی این مکان‌ها اقدام شده است.

آستانی تصریح کرد: با اقداماتی که در این حوزه انجام شده از آمادگی لازم و کافی برای بازگشایی آبدرمانی‌ها و آب‌های گرم اردبیل بعد از صدور مجوز از سوی دولت برخوردار هستیم و در این زمینه هیچ گونه مشکل و نارسایی وجود ندارد.

وی با اشاره به تفاوت آب‌های گرم و درمانی و استخرهای شهری تصریح کرد: تفاوت‌های اساسی بین این مکان‌ها وجود دارد به طوری که متوسط دمای آبگرم‌ها بالای ۴۰ درجه بوده و با توجه به حرارت بالا وجود گوگرد در آب‌های درمانی امکان شیوع ویروس در این آبها وجود ندارد.

رئیس هیئت مدیره جامعه آبدرمانی‌های استان اردبیل اظهار کرد: به دلیل وجود گوگرد در آب‌ درمانی‌های اردبیل و خاصیت درمانی آنها، این آب‌ها برای درمان برخی بیماری‌ها موثر بوده و همواره زمینه‌ساز جذب گردشگران سلامت به استان بوده است.

انتهای پیام/ت

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.