×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آغاز طرح جهادی آب‌رسانی به ۴۵۴ روستای استان اردبیل

به گزارش چشمه لر سرعین، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در نشست هماهنگی و تسهیل اجرای طرح آب‌رسانی به ۴۵۴ روستای استان اظهار کرد: با مشارکت جهادی بسیج سازندگی استان اردبیل، آب‌رسانی به ۴۵۴ روستا با اعتبار ۴۷۶ میلیارد تومانی اجرا می‌شود که این طرح می‌تواند به‌عنوان اقدامی نمونه در سطح کشور مطرح گردد.

وی افزود: برای سازندگی در سطح کشور و استان اردبیل نیازمند روحیه جهادی هستیم و لازم است دستگاه‌های مرتبط‌، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و مردم در اجرای آب‌رسانی به روستاها، با بسیج سازندگی همکاری‌های لازم را داشته باشند.

استاندار اردبیل ادامه داد: اجرای عملیات آب‌رسانی به ۶۷ روستا از ۴۵۴ روستای استان اردبیل آغاز و تا پایان اردیبهشت‌ماه این تعداد طرح آب‌رسانی به ۱۰۰ روستا ارتقا یافته و به ترتیب روستاهای بعدی نیز در دستور کار گروه‌های جهادی قرار می‌گیرد.

دستگاه‌های اجرایی گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه‌ دهند

عاملی بیان کرد: با توجه به وجود مشکل آب شرب پایدار در برخی روستاهای استان اردبیل، اقدام جهادی در این راستا خدمتی بزرگ و شایسته قدردانی بوده و اطلاع‌رسانی این تلاش‌ها نیز به مردم از سوی دستگاه‌های مرتبط، ضروری است.

وی تصریح کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در اطلاع‌رسانی خدمات ارائه‌شده به مردم در قالب اجرای پروژه‌های تاثیرگذار، دارای ضعف هستند که لازم است در این راستا ارائه گزارش‌های عملکرد به مردم مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اردبیل گفت: خرید و تامین تجهیزات و مصالح مورد نیاز برای اجرای طرح‌های آب‌رسانی از داخل استان اردبیل حائز اهمیت بوده و این اقدام در گردش اقتصادی و ایجاد و حفظ اشتغال و همچنین تسریع در اجرای پروژه‌ها تاثیرگذار است.

سپاه خیرخواهانه در راه خدمت‌رسانی به مردم پای کار است

عاملی اظهار کرد: طرح آب‌رسانی به روستاهای فاقد آب شرب پایدار استان اردبیل اقدامی خیرخواهانه بوده و مشارکت خیران در این طرح اقدامی نوع‌دوستانه و مصداق عملی فرهنگ حسینی است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره از دهه‌های گذشته در جبهه‌های مختلف برای خدمت به مردم وارد میدان شده و در حال حاضر نیز با اقدامات خیرخواهانه، در راه خدمت‌رسانی به مردم پای کار است.

لازم به ذکر است؛ در این نشست عباس نوظهور، مسؤول بسیج سازندگی استان اردبیل نیز با اشاره به آغاز اجرای آب‌رسانی به روستاها در قالب طرح محرومیت‌زدایی با همکاری گروه‌های جهادی، از اجرای این طرح برای ۴۵۴ روستای استان در عرض ۳۰ ماه خبر داد و گفت: برای تکمیل این طرح در زمان تعیین‌شده، لازم است هماهنگی‌ها و همکاری‌های مورد نیاز جهت تسریع روند اجرا از سوی مسؤولان شهرستانی انجام شود.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.