×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آتشگاه سرعین شهر می شود

به گزارش پایگاه خبری چشمه لر ؛فرماندار سرعین در گفت و گو با خبرنگار مهر، با رد هر گونه تجمع اعتراض آمیز در محل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: عده‌ای از اهالی و ریش سفیدان که گلایه‌های از بابت کمبود امکانات در بخش سبلان را داشتند در فرمانداری سرعین حضور یافتند که متأسفانه در فضای مجازی برعکس جلوه داده‌اند.

حسن حسن پور افزود: اهالی تعدادی از روستاهای بخش سبلان از عدم در دسترس بودن امکانات اداری معترض هستند که گلایه‌های آنها نیز با توجه به وضعیت موجود اقتصادی به حق است که باید در این زمینه تدابیری اندیشیده شود.

پیشنهاد تأسیس شهر آتشگاه ارائه شده است

وی از پیشنهاد تأسیس سومین شهر در این شهرستان خبر داد و گفت: برای حل مشکلاتی که اهالی تعدادی از روستاهای بخش سبلان مطرح می‌کنند پیشنهاد ادغام دو روستای «ارجستان» و «آتشگاه» و تأسیس سومین شهر شهرستان سرعین را مطرح کرده‌ایم که با ملحق شدن این ۲ روستا که فاصله زیادی از یکدیگر ندارند، شهر آتشگاه تأسیس شود تا برخی مسائل و مشکلات موجود حل شود.

وی با بیان اینکه تأسیس شهر آتشگاه دور از ذهن و غیرممکن نیست، تصریح کرد: پیشنهاد شهر شدن آتشگاه را پس از انجام مطالعات به وزارت کشور تقدیم خواهیم کرد تا مردم به امکانات به حق خود دسترسی راحت تری داشته باشند.

انتهای پیام/م

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.