×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

۷۰ واحد مسکونی در مهرماه به بهره برداری می رسد
میلاد آتشگاهی پور

به گزارش چشمه لر، محبوب حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران به وضعیت احداث مسکن در استان اشاره کرد و گفت:پنج هزار و ۸۰۰ واحد مسکن در  استان اردبیل با تامین زمین مورد نیاز در دست اجرا و ساخت است که امسال ۵۴۰ واحد تکمیل شده و تحویل متقاضیان خواهد شد.

حیدری گفت: از این تعداد ۷۰ واحد مسکونی تا ۱۵ آبان‌ماه در اردبیل به بهره برداری می‌رسد و  مابقی به تدریج تا پایان سال افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان اردبیل سالانه ۱۵ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن و تا چهار سال آینده ۶۳ هزار واحد مسکن احداث می‌شود به ثبت‌نام ۹۳ هزار و ۲۶۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۵۶ هزار و ۹۸۳ نفر در شهر اردبیل و مابقی در سایر شهرستان‌ها ثبت‌نام کردند که۳۶ هزار و ۷۳۵ نفر از بین این افراد واجد شرایط مسکن شناخته شدند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان اردبیل همچنین درباره تعداد واجدین شرایط مسکن ملی در استان اردبیل افزود: در این استان ۳۳ هزار و ۷۹۳ نفر واجد شرایط دریافت مسکن شناخته شدند و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم شاهد بهره‌برداری از ۶۳ هزار واحد مسکونی در استان اردبیل باشیم.

حیدری با بیان اینکه زمین ۲۳ هزار واحد مسکن در استان اردبیل تامین شده است، افزود: واریزی و آورده متقاضیان کم است و ضروری است متقاضیان نسبت به واریزی قسط اول خود اقدام کنند تا مراحل اجرایی این واحدها سرعت بگیرد.

وی از آغاز عملیات اجرایی یک هزار و احد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در اردبیل خبر داد و گفت: این واحدها با زیربنای کل  ۱۴۵ هزار متر مربع و زیربنای مفید ۹۵ هزار متر مربع احداث و برای تکمیل آن  پنج هزار و ۶۲۵میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کردخاطرنشان کرد: برای احداث این واحدها سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک‌های عامل پرداخت خواهد شد.

وی افزود: سایت کارگر هم در حال حاضر ۹۰ درصد و سایت اندیشه یک ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و این واحدها هم تا آبان ماه امسال آماده بهره برداری و تحویل به متقاضیان خواهد شد.

حیدری ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن یکی از برنامه‌های اصلی برنامه‌های دولت است و در حال حاضر فعالیت محوری دولت سیزدهم در جامعه محسوب می‌شود که می‌تواند مشمول تمامی اقشار جامعه فاقد مسکن شود.

وی یادآورشد: با عرضه مسکن ارزان‌قیمت تلاش می‌شود تا از یک سو از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در بازار مسکن جلوگیری و امکان مالکیت برای مصرف‌کننده نهایی فراهم شود.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.