×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

۱۶ تیم داخلی و خارجی سرعین را رکاب می‌زنند

به گزارش چشمه لر ؛باقر باقرزاده  اظهار کرد: مرحله ماقبل آخر این تور بین‌المللی از سرعین به مقصد تبریز برگزار خواهد شد که ما تمهیدات لازم را برای میزبانی شایسته از رکابزنان تور آذربایجان در نظر گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت این تور ما می‌توانیم در ابعاد مختلف شهر توریستی سرعین که برند جهانی و بین‌المللی دارد را به دوچرخه‌سوران معرفی کرده و زمینه جذب توریسم خارجی را در فصول مختلف گردشگری نظاره‌گر باشیم.

فرماندار سرعین افزود: سی و پنجمین دوره مسابقات دوچرخه سواری ایران _آذربایجان چند سالی است که به دلیل شرایط کرونایی برگزار نشده بود که با موافقت فدراسیون جهانی دوچرخه سواری این تور بین‌المللی برگزار می‌شود تا استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل بتوانند مقاصد سفر و گردشگری خود را بیشتر به نمایش بگذارند.

باقرزاده بیان کرد: علاوه بر اقامت دوچرخه سواران در سرعین استارت مرحله چهارم نیز از این شهر توریستی زده خواهد شد که با همراهی پلیس، راهداری و نهادهای امدادی و تیم‌های همراه رکابزنان با گذر از نیر و شهرهای استان آذربایجان شرقی خاطره‌ای به یادماندنی در ذهن دوچرخه سواران حک خواهد شد تا ما بتوانیم در سال‌های آینده بهتر و بیشتر در این تور مشارکت کنیم.

وی با بیان اینکه تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان با شرکت ۱۳ کشور خارجی برگزار می‌شود، گفت: این تور به لحاظ موقعیت ویژه‌ای که شهرستان سرعین دارد ظرفیت بزرگی برای شناساندن ابعاد مختلف و ظرفیت‌های نهفته شهرستان سرعین دارد.

فرماندار سرعین اضافه کرد: حضور این دوچرخه سواران در سرعین به منزله حضور سفیران ۱۳ کشور خارجی در اردبیل است که به صورت رایگان می‌توانند تبلیغات گسترده ای را از فرهنگ، مهمان نوازی، گردشگری، امنیت و … داشته باشند.

باقرزاده اظهار کرد: تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در پنج مرحله از تاریخ هفتم مهرماه سال جاری شروع و در تاریخ ۱۱ مهرماه با شرکت ۱۳ تیم خارجی و ۳ تیم داخلی به اتمام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: مرحله چهارم این تور دوچرخه سواری در تاریخ ۱۰ مهرماه از شهرستان سرعین به سمت تبریز استارت خواهد خورد.

فرماندار سرعین گفت: مرحله اول از تبریز به سمت ارومیه، مرحله دوم تبریز – منطقه آزاد ارس، مرحله سوم ارس- کلیبر، مرحله چهارم سرعین- تبریز و مرحله پنجم نیز تبریز- تبریز اتوبان پاسداران به صورت رفت و برگشت از پل نصر ۱۰ دور انجام خواهد شد.

باقرزاده اضافه کرد: «وینو» و «آلماتی سیتی» از قزاقستان، «بایک اید» از آلمان، «پروتاچ» از آفریقای جنوبی، «تارتلتو آیزورکس» از بلژیک، «ترنگانو» از مالزی، «روخای» از اندونزی، «تایلند کنتی ننتال» تیم از تایلند، «سیدی آنلاک» از مراکش، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، «آرویچ شرق امیدنیا» از مشهد، تیم ملی ایران، تیم «ساکاریا اسپور» از ترکیه و تیم «مدرلین» از کلمبیا نیز دیگر شرکت کنندگان این تور دورچرخه سواری بین المللی هستند.

انتهای پیام/مهر

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.