×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

گاندو واقعیت ها را ترسیم کرده است / تحریم صدا و سیما توسط دولت به صلاح کشور نیست

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر، با بیان اینکه اقدام اخیر دولت در رابطه با حذف بودجه صدا و سیما با قانون بودجه مغایرت دارد ، اظهار داشت : بودجه هر نهاد یا تشکیلاتی توسط مجلس تصویب و به تناسب درآمدها  اختصاص می یابد و حداکثر اختلاف تخصیص نمی تواند بیش از ۱۰ درصد باشد.

وی به چالش کشیده شدن صدا و سیما توسط دولت را به صلاح کشور ندانست و گفت : سازمان برنامه و بودجه مکلف است قانونی که مجلس تصویب کرده اجرا کند و کمیسیون برنامه بودجه باید در این مورد ورود کند.

بدری به حمایت تعدادی از نمایندگان مجلس از سریال گاندو اشاره کرد و گفت: گاندو با طی مراحل قانونی در شبکه ملی پخش شد که مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفت و بنده نیز از حامیان این سریال هستم.

وی تصریح کرد: گاندو در قالب یک سریال به بیان واقعیت ها پرداخته و دولت نباید از پخش آن ناراضی شود و اگر مشکلی وجود دارد بصورت منطقی  بیان شود.

نماینده مردم اردبیل ، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قوای سه گانه باید از نقدهای منطقی و منصفانه استقبال کنند و این کار دولت در شرایط حساس سیاسی و بین المللی کشور به صلاح کشور نیست و هرچه زودتر باید به این ماجرا خاتمه داد.

خبرنگار: میلاد آتشگاهی پور

انتهای پیام/آ

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.