×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کمربند سبز سرعین جزو اولویت های دولت باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل شب یکشنبه در دیدار با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشار کرد و گفت: اردبیل پیش از انقلاب اسلامی فاقد فرودگاه، دانشگاه، سد و بزرگراه بود که امروز به برکت انقلاب اسلامی همه این موارد فراهم شده است.

وی با بیان اینکه اولویت های کاری بر اساس کار کارشناسی تعیین شده و حتما باید اجرایی شوند، مطالبات مردمی را یادآور شد و گفت: دولت باید در رفع نیازهای مردم تلاش کند.

امام جمعه اردبیل به پیشینه اردبیل اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز اردبیل دارای فرودگاه و بزرگراه است در حالیکه پیش از انقلاب اسلامی مردم هنگام سفر به پایتخت باه همراه خود نان می بردند تا در صورت گرفتار شدن در گردنه حیران که زیر ساخت مناسبی نداشت، حداقل تا باز شدن راه از لحاظ معیشت تامین باشند.

آیت الله عاملی  در ادامه سخنان خود به آمار مطالبات مردمی که از زبان نمایندگان مردم در مجلس به آنها اشاره کرد و گفت: مردم اردبیل در آرزوی تکمیل  کمربندی توریستی سرعین به اردبیل هستند چراکه با فراهم شدن زیرساخت های لازم، صنعت گردشگری استان اردبیل رونق خواهد گرفت و اقتصاد استان متحول خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخشی از این کمربندی در راه های مواصلاتی سردابه و سرعین به ارجستان درست شده است، خواستار تکمیل این کمربندی حیاتی در استان شد و گفت: بهتر این این مطالبه مردمی جزو اولویت های دولت قرار  گیرد.

انتهای پیام/ آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.