×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کلنگ‌زنی طولانی‌ترین پل کابلی شمالغرب کشور در سرعین

به گزارش چشمه لر سرعین، به نقل از ایلنا، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه پیگیری مسائل و پروژه های شهر سرعین، بر کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پل کمربندی سرعین تاکید کرد و گفت: شهرداری و شورای شهر سرعین با قدرت این پروژه را پیگیری و به سرانجام برسانند.

وی با اشاره به اینکه پل کمربندی سرعین علاوه بر رفع مشکل ترافیک رویکرد گردشگری نیز دارد، افزود: در اجرا و تکمیل این پروژه با قدرت همراه شهرداری خواهیم بود و بخشی از بودجه این پروژه را از منابع ملی تامین خواهیم کرد.

وح الله هدایت شهردار سرعین نیز در ادامه این جلسه در خصوص جزئیات این پروژه اذعان کرد: در قرارداد پل کمربندی با قرارگاه خاتم‌الانبیا، این طرح فقط با رویکرد رفع مشکل ترافیک شهر مطرح شد که با مبلغ تقریبی یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال منعقد شد.

وی افزود: با بررسی مجدد، طرح پل کمربندی تغییر داده شد و نهایتا پل کابلی کمربندی با رویکرد گردشگری که در جهت منافع و رشد و توسعه شهر بود جایگزین طرح قبلی شد که بودجه پیش بینی شده برای احداث پل گردشگری به صورت تقریبی ۳ هزار میلیارد ریال خواهد بود.

در ادامه این دیدار احمدپور رئیس شورای شهر سرعین از کلنگ زنی این پروژه در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: اجرای پل کمربندی برای سرعین به دلیل ترافیک شدید در ایام پیک لازم الاجرا است.

 

انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.