×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

هیئت های مذهبی اردبیل پرچم دار بصیرت افزایی و مردم یاری باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر ،سردار غلامحسین محمدی اصل در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز هیئت های مذهبی در استان حسینی اردبیل در کنار برگزاری برنامه های عزاداری و مذهبی،پرچم دار بصیرت افزایی و مردم یاری باشند.

وی افزود: بصیرت و دشمن شناسی مهم ترین شاخصه مکتب حضرت ابوالفضل العباس(ع) است و اوج و قله بصیرت، دشمن شناسی است و امروز عاشقان حضرت ابوالفضل العباس(ع) با بصیرت و دشمن شناسی در مسیر پیشبرد اهداف نظام اسلامی گام بردارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن که اعتقادات و باورهای جوانان ما را مورد هدف قرار گرفته است،نقش هیئت های مذهبی در مقابله با تهدید های فرهنگی و نرم دشمن خطیر و سنگین می باشد.

سردار محمدی اصل ابراز داشت: هیئت های مذهبی باید بستری برای تقویت اعتقادات و بصیرت افزایی توام با حضور پرشور جوانان و نوجوانان باشند و داشته های امروز همه ما، محصول حضور در همین هیئت هاست.

وی تصریح کرد: هیئت های مذهبی برای مردم یاری و مردم داری در خط مقدم حل مسائل اجتماعی جامعه باشند و بدون شک در شرایط کرونایی و جنگ اقتصادی وظیفه ای مضاعف بر عهده همه ماست.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.