×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

هلال احمر استان اردبیل درمانگاه‌ شبانه‌روزی در شهر نیر  راه اندازی می کند

به گزارش چشمه لر ؛شهرام محمدی در جمع خبرنگاران گفت: با مساعدت‌های که در حوزه هلال احمر کشور، استان و زحمات مدیریت شهرستان اتفاق افتاده است به زودی شاهد افتتاح درمانگاه  هلال احمر در شهر نیر خواهیم بود که یک قدم ارزشمند و ماندگار در حوزه خدمات  درمانی است.

وی افزود: این درمانگاه که به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهد داشت، دارای پزشک، پرستار، ماما، سونوگرافی، دندان‌پزشک و حتی در برخی روزهای هفته دارای پزشک متخصص خواهد بود که با تعرفه دولتی به مردم شهرستان نیر ارایه خدمات خواهد کرد

🔹فرماندار نیر بابیان این مطلب که دولت سیزدهم  در شهرستان نیر  خدمت به مردم یکی از اصلی ترین اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطر نشان ساخت: مسئولین نظام در ارگان‌های مختلف خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده اند و رویکرد دولت در خدمت به مردم حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور است.

🔹محمدی ضمن پرداختن به نیاز اساسی مردم‌شهرستان نیر به ایجاد خدمات درمانگاهی گفت: مردم این شهرستان  مدت هاست از نبود درمانگاه شبانه روزی در رنج به سر می‌برند.

🔹این مسئول تاکید کرد: هم اکنون ساختمان درمانگاه درمحل اداره شعبه نیر  خود قرار خواهد گرفت  و به زودی با کسب مجوزهای لازم آماده بهره برداری خواهد شد. وی تصریح کرد: با دریافت مجوزهای لازم از علوم پزشکی و تجهیز درمانگاه به زودی شاهد بهره برداری از این درمانگاه خواهیم بود

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.