×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

هتل ۵ ستاره تأمین اجتماعی در سرعین احداث می‌شود

 

به گزارش چشمه لر سرعین، اکبر بهنامجو، صبح یکشنبه در مراسم آغاز عملیات احداث هتل سازمان تامین اجتماعی در سرعین اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای همکاری با بخش خصوصی و نیز دستگاه‌های اجرایی در استان اردبیل با جدیت خوبی در حال اجراست و به همین منظور حمایت‌های لازم را مبنای کار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به این که احداث این هتل سبب رونق اقتصادی منطقه می‌شود، بیان کرد: احداث هتل ۴ ستاره نیز از  سال ۹۷ مصوب شده اما به مرحله اجرا درنیامده است اما هم‌اکنون پروژه‌ای که امروز شروع می‌شود پروژه هتل ۵ ستاره در شهرستان سرعین است که امیدواریم با موفقیت شاهد اجرای آن باشیم.

استاندار اردبیل گفت: امیدبخشی و نشاط‌آفرینی جزو مهم‌ترین برنامه‌های تأمین اجتماعی است که خوشبختانه در استان اردبیل با روند خوبی در حال اجراست و به همین منظور سرمایه‌گذاری‌های خوبی در این زمینه انجام یافته است.

بهنامجو تصریح کرد: در راستای توسعه اهداف مورد نظر برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و درصدد هستیم با رفع مشکلات و موانع به اهداف مورد نظر دست یابیم که این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است.

وی اظهار کرد: با توجه به این که شهرستان سرعین دارای ظرفیت‌های قابل توجهی است، بنابراین درصدد هستیم تا با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در راستای رفع مشکلات موجود استان گام برداشته و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

شیرزاده، مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل نیز در این زمینه اظهار کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث هتل ۵ ستاره سرعین در نظر گرفته و این پروژه در مساحتی به اندازه ۳ هزار و ۴۰۰ مترمربع و با ۵۵ واحد اقامتی احداث می‌شود.

انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.