×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نمایندگی میراث فرهنگی سرعین اداره می شود

به گزارش چشمه لر؛ حسن محمدی ادیب در جلسه با اعضای شورای شهر و شهردار سرعین که با حضور صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شد، گفت: در رویداد اردبیل ۲۰۲۳ از ظرفیت کل استان استفاده می‌شود و در همین راستا سرعین نیز طی برنامه‌ای میزبان سفرای کشورهای عضو اکو خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: ما با برگزاری برنامه‌های مختلف در شهرستان‌های استان، مثل جشنواره کوچ عشایر که در شمالی‌ترین نقطه استان برگزار می‌شود به دنبال معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های کل استان در رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو هستیم.

او همچنین با اشاره به پروژه‌های مهم گردشگری در شهر سرعین تاکید کرد: پروژه پل ورگه‌سران توسط یک کمیته فنی در حال بررسی است و مناسب‌ترین سرمایه‌گذار برای این پروژه در روزهای آتی انتخاب می‌شود تا این پروژه کارهای اجرایی خود را آغاز کند.

محمدی ادیب ادامه داد: پروژه ساری سو نیز که یکی از دغدغه‌های اصلی مردم سرعین و مسئولین به شمار می‌رود با جدیت در حال پیگیری است و پس از طی مراحل قانونی تعیین تکلیف خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل همچنین با اشاره به اهمیت شهر سرعین در صنعت گردشگری استان، گفت: اداره میراث‌فرهنگی در شهر سرعین نیاز به تقویت دارد و ما در این راستا به دنبال تبدیل نمایندگی به اداره و افزایش نیروی خود در این شهرستان هستیم تا به بهترین شکل در حوزه گردشگری و سایر حوزه‌های مسئولیتی خود در این شهرستان ایفای نقش کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.