×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نقش مهم برندسازی و معرفی بین‌المللی گردشگری استان اردبیل در رویداد ۲۰۲۳/ برنامه‌های مناسب و با کیفیت برای رویداد گردشگری اجرا شود

به گزارش چشمه لر ؛سیدحامد عاملی در نشست هماهنگی ستاد استانی رویداد بین‌المللی اردبیل ۲۰۲۳ و جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان اظهار کرد: از روز ششم اردیبهشت سفیران کشورهای عضو اکو به همراه دیگر مهمانان بین‌المللی وارد استان اردبیل می‌شوند و در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت‌‌ برنامه‌های مختلفی در شهرستان اردبیل اجرا خواهد شد.

وی افزود: در سومین روز حضور مسؤولان بین‌المللی در استان اردبیل، سفری به شهرستان بیله‌سوار انجام و جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان برگزار خواهد شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: رویداد مهم اردبیل ۲۰۲۳ یک فرصت بسیار اساسی برای استان محسوب می‌شود تا با توجه به ظرفیت و سابقه غنی فرهنگی و تاریخی اردبیل، اقدامات لازم همچون رفع نواقص و‌ کمبودها در حوزه زیرساختی انجام و استان اردبیل به‌عنوان یک برند بین‌المللی در حوزه گردشگری معرفی شود.

برگزاری رویداد ورزشی بین‌المللی در اردبیل مورد توجه باشد

عاملی گفت: با توجه به ظرفیت‌های زیرساختی ورزشی اردبیل همچون سالن رضازاده و تالار وزنه‌برداری، مسؤولان مرتبط برای برگزاری رویداد ورزشی بین‌المللی با شرکت کشورهای عضو اکو به میزبانی استان اردبیل برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت بسیار ویژه رویداد بین‌المللی اردبیل ۲۰۲۳ -پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو-، باید برنامه‌های مناسب و در سطح فراملی و با کیفیت بالا تدوین و اجرا شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به ورود میهمانان بین‌المللی کشورهای عضو اکو و دیگر کشورها به اردبیل و اقامت ۲ روزه در مرکز استان، لازم است آماده‌سازی محیطی شهر اردبیل با سرعت بالایی توسط شهرداری در دستور کار باشد.

پایان پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.