×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مدیران در حمایت از سرمایه گذاری ها جدی باشند

به گزارش چشمه لر ؛سید حامد عاملی در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: مسائل واحدهای تولیدی خط قرمز ماست و مدیران باید مشکلات سرمایه گذاری ها در بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری را برطرف و در این خصوص با جدیت اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری هفتگی جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در روزهای سه شنبه ،از واحدهای دارای مشکل خواست برای بررسی و رفع مسائل خود در این روز به استانداری مراجعه کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه سرمایه گذاری و تولید در استان باید به صورت جهشی رونق یابد، حرکت های جهادی مدیران بانکی را نیز در این راستا مورد تاکید قرار داد.

عاملی با اشاره به برگزاری ۳۶ جلسه ستاد تسهیل در طول پنج ماه اخیر ، از بررسی ۱۵۰ پرونده و صدور ۲۵۰ مصوبه خبر داد و گفت: واحد پیگیری اجرای مصوبات در استانداری به صورت مستمر فعال بوده و تاکنون ۶۰ درصد از مصوبات عملی شده است.

در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که به دلیل تعطیلی روز سه شنبه هفته اخیر ، در روز پنجشنبه برگزار شد، مشکلات بیش از ۲۰ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفته و هماهنگی های لازم برای رفع این مسائل با بانک ها و مدیران کل به عمل آمد.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.