×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مدرن‌سازی آبدرمانی‌ها سبب جذب گردشگر و توسعه اشتغال می‌شود

به گزارش چشمه لر ؛علی حیدری صبح امروز در دیدار با فرماندار شهرستان سرعین ضمن اعلام آمادگی برای واگذاری تصدی‌گری‌ها در بخش آبگرم‌ها اظهار کرد: به منظور مدرن‌سازی و توسعه آبگرم‌ها شرکت آب منطقه‌ای اردبیل آمادگی دارد از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استفاده نماید.

وی افزود: برای ایجاد اشتغال و افزایش درآمد مردم و سطح اقتصادی منطقه باید به دنبال احداث نسل‌های جدید آبدرمانی با استفاده از تکنولوژی‌های نوین باشیم که بخش خصوصی در این خصوص می‌تواند نقش خود را ایفا نماید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بیان کرد: برای جذب گردشگر و ارتقای سطح آبدرمانی‌های استان باید نسبت به مدرن‌سازی آنها اقدام نماییم و برای این منظور دست بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری را به محکمی می‌فشاریم.

نیازمند انتقال بین حوزه ای آب هستیم

حیدری به کمبود منابع آب در سطح استان اشاره کرد و گفت: برای گذر از بحران کم آبی علی الخصوص در بخش شرب، نیازمند انتقال بین حوزه ای آب هستیم و همدلی و هماهنگی تمامی مسئولان استان در این موضوع لازم و ضروری است.

وی همچنین با اشاره به عبور رودخانه‌های بیله درق و سرعین از داخل شهر، همکاری شهرداری سرعین و دهیاران روستاهای اطراف در لایروبی و ساماندهی این رودخانه‌ها با شرکت آب منطقه‌ای اردبیل را در کاهش مشکلات و موانع موجود پُرثمر دانست.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.