×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مدارس سرعین پذیرای مسافران فرهنگی نخواهد بود/جاده ارجستان مطالبه اصلی مردم شهرستان

به گزارش چشمه لر ؛باقر باقرزاده در جلسه شورای اداری شهرستان سرعین که با حضور استاندار اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سرعین بحث بهسازی و نوسازی محور سرعین به بیله درق به عنوان مسیر گردشگری است که ادامه آن تا روستای گردشگری «ارجستان» و اتصال به اردبیل باید به یک مسیر ایمن و مناسب تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این مسیر گردشگری عملیات تعریض و بهسازی محور سرعین – آلوارس و اوجور به عنوان فضای گردشگری زمستانی مورد تاکید است تا با راه اندازی راهدارخانه این مسیر در فصل زمستان شاهد صعودهای علاقمندان به کوهنوردی باشیم.

فرماندار سرعین به بلاتکلیفی ساختمان دولت سرعین و ایردموسی اشاره کرد و گفت: با تأمین اعتبار مورد نیاز در سال آینده قرار شد این ساختمان دولت راه اندازی و استقرار ادارات مختلف را در این مجتمع اداری شاهد باشیم.

باقرزاده با بیان اینکه زمین برای کمپ تیم‌های ملی با همکاری منابع طبیعی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: سرعین در ارتفاع مناسب همه ساله مقصد تیم‌های باشگاهی و ملی برای برپایی اردوی آمادگی است که امیدواریم در سال‌های آینده با طراحی مناسب این کمپ احداث شود.

وی احداث موزه، حل مشکل آنتن دهی تلفن همراه، احداث چهار سد معیشتی و احداث سازه مقسم آب بین سرعین و نیر را از دیگر اولویت‌ها دانست و بیان کرد: هتل‌ها، آبدرمانی ها و مراکز اقامتی سرعین در آستانه سال نو آماده پذیرایی از میهمانان، مسافران و گردشگران هستند که امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این کار به شکل مناسب انجام شود.

فرماندار سرعین مصوبه شورای آموزش و پرورش را در ممنوعیت آموزش و پرورش برای پذیرش مسافر در واحدهای آموزشی یادآور شد و بیان کرد: به هیچ وجه مدارس در ایام تعطیلات نوروزی مجاز به پذیرش مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی نخواهند بود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.