×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری برای استان اردبیل صادر شد

به گزارش چشمه لر، داریوش امانی در جریان سفر یک روزه به استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل با توجه به اینکه در کریدور شمال – جنوب قرار دارد و مرز بیله سوار هم در این استان واقع است، از جهت اقتصادی اهمیت ویژه ای دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: قبل از نوروز با تلاش همکاران و با حضور وزیر راه و شهرسازی بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه در استان اردبیل افتتاح شد که با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور بی نظیر بود.

وی ادامه داد: علاوه بر این در جریان سفر چندی پیش وزیر راه و شهرسازی تعداد دیگری از پروژه های راهداری در این استان آغاز شد.

امانی در ادامه نگهداری راه های استان را جزو اولویت های سازمان متبوع خود عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه استان اردبیل در راه گذر ترانزیتی کشور قرار دارد و با تاکیدات مقام عالی وزارت امسال نوسازی ناوگان راهداری استان در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یادآور شد: در همین راستا مجوز تامین و خرید ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری به استان تفویض شد که خودشان برای خرید این ماشین آلات اقدام کنند و منابع مورد نیاز را از محل اعتبارات ملی تامین کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در بخش راهداری روستایی هم قرار شد منابعی از محل تهاتر نفت در قانون بودجه تامین شود و امیدواریم این اتفاق هم بیفتد و ما بتوانیم در این زمینه یک حرکت جهادی شروع کنیم.

امانی گفت: در این زمینه با قرارگاه امام حسن تفاهم نامه هایی منعقد شده است که در استان اردبیل دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در قالب تفاهم با قرارگاه امام حسن مجتبی در صورت تامین اعتبار اجرا خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.