×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مجموعه گردشگری آلوارس بچه سر راهی نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر ؛علیرضا محمدی؛  ضمن انتقاد از دعوت کنندگان دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و عدم دعوت از این مجموعه برای حضور در این جلسه گفت: متاسفانه مسئولان با ظهور سرمایه گذاران جدید، این مجموعه را فراموش کرده و نسبت به مشکلات ما بی اعتنا شده اند. و درواقع این مَثَل معروفِ “نو که اومد به بازار، کهنه شده دل آزار” در این قضیه نمود واقعی پیدا کرده است.

وی افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا، حتی یک ریال از حقوق پرسنل ما معوق نشده و هیچوقت مشکلات خود را در بوق و کَرنا ندمیده و با قبول این مشکل، بخاطر زحمات چندین ساله پرسنل زحمتکش مجموعه حتی یک نفر از پرسنل را تعدیل نکرده و تا امروز تمام حقوق آنها را بطور کامل پرداخت کردیم.

مدیرعامل شرکت آلوارس سبلان گفت: با توجه به اینکه این مجموعه تنها مرکز گردشگری فعال استان در ۶ ماهه دوم سال، مخصوصا فصل زمستان است، انتظار داریم مسئولین مربوطه ما را به چشم بچه سرراهی نگاه نکرده و گوشه چشمی هم به مجموعه فعال آلوارس مهرگان داشته باشند.
🔸محمدی تاکید کرد: مدیریت جدید شرکت با تغییر رویه در میزان ارتباط با مدیران و سازمانهای مربوطه، آمادگی هرگونه تعامل سازنده برای پیشرفت مجموعه و منطقه را دارد به شرط آنکه از طرف مدیران و مسئولان شهرستانی و استانی مورد حمایت قرار گیرد. در حالیکه تاکنون هیچوقت هیچ مشکلی را با هیچ مسئولی در میان نگذاشته و تا حال حتی یک ریال هم از تسهیلات بانکی و دولتی به اسم این شرکت برای پیشرفت مجموعه استفاده نکرده ایم.
🔸محمدی در پایان ابراز امیدواری کرد:  انشالله این بی توجهی و عدم دعوت از این شرکت برای اینگونه جلسات علیرغم حضور اکثر مجموعه های گردشگری سهوی بوده و در ادامه با همراهی و همکاری مدیران و سازمانهای مربوطه مسیر پیشرفت و تعالی را باهم طی نکنیم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.