×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

لزوم تمدید پروانه بهره‌برداری چاه‌های برقی در اردبیل/عدم تمدید منجر به قطع برق می‌شود

به گزارش چشمه لر، داور بستام با اشاره به ضرورت اجرای طرح اصلاح و تعدیل پروانه‌های بهره‌برداری چاه‌ها، اظهار کرد: انتظار داریم جهاد کشاورزی در سال جدید گام‌های جدی‌تر جهت توسعه آبیاری مدرن بردارد و با اجرای اصلاح الگوی مصرف، کشاورزان را نسبت به اصلاح و تعدیل پروانه خود ترغیب کند.

وی با اشاره به نقش دهیاران و شورای‌های اسلامی در اقناع و ترغیب کشاورزان و ضرورت همکاری اداره‌کل امور روستایی استانداری در امر آگاه‌سازی کشاورزان، افزود: یکی دیگر از راهکارهای اصلاح و تعدیل پروانه چاه‌ها، کاهش قدرت برق از سوی شرکت توزیع برق و آگاه‌سازی مردم از طریق صدا و سیما است و همراهی و همکاری این دستگاه‌ها می‌تواند ما را در انجام این مهم یاری کنند.

  مدیر حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تصریح کرد: طبق مصوبه هیئت ویزان از آغاز سال ۱۴۰۲ تعرفه برق کشاورزی برای مصارف بالاتر از حد مجاز و ساعت درج شده در پروانه بهره‌برداری مستند چاه‌های کشاورزی، طبق تعرفه تولید برق محاسبه و دریافت می‌شود.

بستام یادآور شد: اگر قدرت مجاز برق درج شده در پروانه بهره‌برداری کشاورزی نیاز به اصلاح دارد در اسرع وقت، مالکان با مراجعه با دفاتر پیشخوان و یا امور منابع آب‌های استان در شهرستان‌ها درخواست تمدید یا اصلاح پروانه خود را ارائه دهند.

وی ادامه داد: عدم پیگیری برای اصلاح پروانه و تمدید آن به منظور پذیرش کشاورزان از اطلاعات مندرج در پروانه بوده و ار ابتدای سال ۱۴۰۲ مصرف برق مازاد بر پروانه بهره‌برداری با تعرفه آزاد محاسبه و دریافت خواهد شد.

به گفته مدیر حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل، در صورت منقضی شدن اعتبار پروانه بهره‌برداری انشعاب برق چاه قطع خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.