×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

لازمه حرکت در مسیر گام دوم انقلاب، الگوپذیری از شهدا است/ تشریح جزئیات تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام در اردبیل

به گزارش چشمه لر ؛سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل  ، به مراسمات و محافل شهدایی مرتبط با تشییع و خاکسپاری ۱۰ شهید گمنام همزمان با ایام فاطمیه در سراسر استان اردبیل اشاره کرد و گفت: خون شهدا سبب تداوم انقلاب است.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا از اذهان ملت ما فراموش شدنی نیست، گفت: شهدای والامقام جان خود را در راه دفاع از آرمان و وطن فدا کردند و به الگوهای جاودان برای نسل های آتی کشور تبدیل شدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در ادامه سخنان خود، بیانات امامین انقلاب اسلامی در مورد شهید و شهادت را یادآور شد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی، امروز بهترین تجارت را شهدا کردند و جایگاه رفیع و والایی را به دست آورده اند؛ از این رو هر زمان در هر حوزه کاری به مشکلی برخورد کردیم با توسل به شهدا گره از کارمان باز شده است.

وی با بیان اینکه به خادم الشهدایی خود افتخار می کنیم، گفت: امروز ابرقدرت ها برای جلوگیری از حرکت رو به جلوی جمهوری اسلامی ایران فعالیت‌های متعددی در منطقه انجام می‌دهند، اما به نتیجه نمی‌رسند، چراکه خون شهدا و دعای خانواده شهدا همراه ملت ما است، امیدواریم بتوانیم تدام دهنده راه شده و در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا نقش آفرین باشیم.

تشریح جزئیات تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام در اردبیل

سردار محمدی اصل در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ها و محافل شهدایی همزمان با ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر ۶ شهید والامقام در شهرستان اردبیل و پیکر ۴ شهید دیگر در شهرستان‌های خلخال، پارس آباد، بیله‌سوار و نمین تشیع و خاکسپاری می‌شود.

وی افزود: محفل انس با قرآن کریم در جوار پیکر مطهر شهدای گمنام با حضور جمعی از دانش آموزان، عزاداری در حسینیه زیارت عاشورا، عزاداری ایام فاطمیه با حضور پیکر مطهر شهدا در روستای حور، شبی با شهدا در مهدیه اردبیل، عزاداری بانوان فاطمی در مهدیه اردبیل، تشییع فاطمی در هیات انصار از جمله برنامه ها و محافل شهدایی همزمان با ایام فاطمیه در شهرستان اردبیل است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدا در شهرستان اردبیل اشاره کرد و گفت: صبح روز سه شنبه ششم دی ما همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بعد از برگزاری مراسم وداع با شهدای گمنام و اقامه نماز بر پیکر مطهر شهدای گمنام در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اردبیل، آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۱۰ شهید گمنام در اردبیل آغاز خواهد شد.

وی افزود: پیکر مطهر یک شهید گمنام ظهر روز سه شنبه ششم دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در محوطه حوزه علمیه خواهران اردبیل و پیکر مطهر یک شهید گمنام نیز در فراجا با حضور مردم ولایتمدار و مومن دارالارشاد اردبیل به خاک سپرده خواهد شد.

سردار محمدی اصل گفت: پیکر مطهر یک شهید گمنام نیز چهارشنبه هفتم دی ماه در محوطه صدا و سیمای اردبیل به خاک سپرده خواهد شد.

این یادگار دوران دفاع مقدس گفت: پیکر مطهر یک شهید گمنام نیز  روز پنجشنبه ۸ دی ماه با حضور سبزپوشان حریم ولایت در محوطه تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

وی از برگزاری آیین خاکسپاری یک شهید گمنام در محوطه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبرداد و گفت: پیکر مطهر یک شهید گمنام نیز روز شنبه ۱۰ دی ماه در محوطه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به خاک سپرده خواهد شد.

سردار محمدی اصل در ادامه سخنان خود به برنامه های سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت در دارالارشاد اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: همزمان با ۱۳ دی ماه،روز مقاومتو سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، پیکر مطهر یک شهید گمنام، بعد از برگزاری یادواره شهدا در محوطه سپاه حضرت عباس(ع) به خاک سپرده خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: تشییع پیکر شهدای گمنام پس از رخداد حوادث تلخ اخیر در کشور، نمود یک حقیقت مهم است و آن اینکه هرگاه نیاز مُبرم به شهدا و راه و مسلک آنها داریم، حضورشان یک نشانه و ادامه ماموریت آنها در جبهه‌هاست.

وی افزود: دشمن با طراحی توطئه‌های اخیر بدنبال تغییر رفتار مردم و مسوولان بود اما این فتنه‌گری با امداد الهی و هوشیاری و بصیرت ملت خاموش شد.

سردار محمدی اصل در پایان سخنان خود ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور پرشور، حماسی و تاریخ ساز در مراسمات و محافل شهدایی، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۱۰ شهید گمنام در سراسر استان اردبیل گفت:حرکت در مسیر گام دوم انقلاب و تحقق تمدن نُوین اسلامی نیازمند الگوگیری از شهداست.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.