×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

قریب به ۳۰۰ هزار مسافر وارد اردبیل شده است

به گزارش چشمه لر ؛یاسر عبداللهی عصر پنجشنبه در جریان بازدید از ستاد خدمات سفر در سرعین اظهار کرد: بر اساس ثبت اطلاعات در دستگاه‌های ترددشمار از ۶ ورودی استان اردبیل در فاصله زمانی ۲۴ تا ۲۹ اسفندماه بیش از ۱۶۰ هزار خودرو از محدوده استان خارج شده و ۱۲۸ هزار خودرو نیز وارد استان شده است.

وی ثبت این میزان تردد را نسبت به مدت مشابه سال قبل رو به رشد توصیف کرد و گفت: ۴۵ درصد افزایش تردد خودروها را در جاده‌ها و مسیرهای مواصلاتی استان شاهد هستیم.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل تصریح کرد: بیشترین تردد در محور اردبیل – سرچم، اردبیل – گردنه حیران، اردبیل – صائین و مسیرهای بالعکس اتفاق افتاده که این روند نشان از افزایش ورودی مسافران و گردشگران دارد.

عبداللهی افزود: همکاران ما در مجموعه‌های گردشگری تلاش می‌کنند تا به عنوان یک زیرساخت اقتصادی و تحول‌آفرین پذیرای مسافران و گردشگران بوده و ما شرایط مطلوبی را در ایجاد تحول نظام اقتصادی بخش گردشگری شاهد باشیم.

وی وجود مراکز اقامتی، مجموعه‌های پذیرایی و روستاهای هدف گردشگری متنوع را از زیرساخت‌های مناسب در این حوزه بیان کرد و ادامه داد: همچنان تلاش ما بر این است تا سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری افزایش پیدا کرده و روند رو به رشد و مطلوبی را در این حوزه شاهد باشیم.

عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است تا با رصد و پایش دقیق در تعطیلات نوروزی ضعف‌ها و نقصان زیرساختی را در حوزه گردشگری مورد توجه قرار داده و در برنامه‌ریزی سال‌جاری بتوانیم نظام اقتصادی پویایی را در بخش گردشگری و صنعت پردرآمد در این حوزه شاهد باشیم.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل همچنین با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان «مهار تورم، رشد تولید» اضافه کرد: مقام معظم رهبری با تدبیری عالمانه دولتمردان را موظف کرده تا در کنار مهار تورم، تقویت جبهه تولید را انجام دهند که در استان اردبیل نیز رویکرد اصلی در سال‌جاری همین محور و حرکت بر همین اساس و پایه خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.