×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

«فاطمی امین» سیاست‌های دولت سیزدهم را کنار گذاشته است

به گزارش چشمه لر ؛صدیف بدری اظهار کرد: اصرار ما در ماه‌های گذشته بر این بوده تا رئیس جمهور با کنار گذاشتن فاطمه امین، وزیری توانمند و شایسته را به مجلس معرفی کند که با توجه به تأخیر و تعلل در این حوزه ما شرایط را برای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت مناسب دیدیم.

وی با بیان اینکه استیضاح وزیر با توجه به عملکرد ضعیف او با استقبال نمایندگان مجلس و رأی مثبت آنها روبه‌رو خواهد شد، تصریح کرد: امیدواریم رئیس جمهور با توجه به سیاست‌های کلان در حوزه تولید به ویژه واحدهای راکد، زمینه و بستر سپردن مسئولیت به یک فرد توانمند را به شایستگی انجام داده و بتوان در این حوزه کارهای مؤثر و تحول‌آفرینی را انجام داد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: آشفتگی در بازار خودرو و همچنین تعلل در حمایت و پشتیبانی از تولید به ویژه تولید دانش‌بنیان و ضعف عملکرد در حوزه معدن و تجارت از جمله دلایل نمایندگان استیضاح‌کننده وزیر صنعت، معدن و تجارت است که به هیچ وجه کارنامه فاطمه امین در همه این ابعاد رضایت‌بخش به نظر نمی‌رسد.

بدری افزود: باید در این حوزه رئیس جمهور فرد توانمندی را معرفی کند تا منطبق بر سیاست‌های دولت سیزدهم هم در بحث ساماندهی بازار خودرو و سایر صنایع و حمایت از واحدهای تولیدی، معدنی و تقویت نظام صادرات و واردات بتوان به اهداف مؤثر و راهگشا دست پیدا کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم در دوره جدید فعالیت این وزارتخانه با سپردن کار به دست فرد شایسته و توانمند تحولات خوبی را شاهد باشیم که قطعاً دامنه این تحولات به استان اردبیل رسیده و اهالی این استان از خیر و برکت آن بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.