×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

عملکرد روابط عمومی‌ها باید سرشار از هنر باشد

به گزارش چشمه لر؛رضا قاسمیان در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اظهار کرد: عملکرد روابط عمومی‌ها باید سرشار از هنر باشد و با اولویت قرار دادن اهداف سازمانی و جامعه، اطلاع‌رسانی‌های لازم برای تنویر افکار عمومی انجام شود.

وی توجه به فرصت‌ها و استفاده بهینه از استعدادهای ویژه هر یک از مدیران در دوران مدیریت بر دستگاه‌ها را از جمله ضرورت‌های کار روابط عمومی‌ها در راستای تحقق و تعالی اهداف سازمانی عنوان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر تقویت نگاه جمعی و مبتنی بر وحدت رویه برای پیشرفت استان، روابط عمومی‌ها را به اقدامات مبتنی بر این ویژگی فراخواند و گفت: روابط عمومی‌ها همچنین در راستای همراه‌سازی مردم با تصمیمات و سیاست‌های دولت که در جامعه اجرا می‌شود، نقش مهمی داشته و تأثیرگذار هستند.

قاسمیان با اشاره به قرار گرفتن در سال انتخابات، ایجاد فضای رقابتی همراه با امنیت و مشارکت بالا در انتخابات را از جمله ضرورت‌های این عرصه ذکر کرد.

وی همچنین با یادآوری برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان اردبیل، ادامه داد: همه ما مدیون ایثارگری شهدا هستیم و باید در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنیم، گامی در راستای ادای دین و حفظ یاد و نام شهدا برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: روابط عمومی‌ها به‌عنوان حوزه‌ها و پل ارتباطی با مردم می‌توانند در راستای پاسداشت یاد و نام شهدا و قدردانی از ایثارگری آنان اقدام کنند که برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان، فرصت مناسبی برای این ادای دین است.

پایان پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.