×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

عملکرد دیوان محاسبات در کمک به جذب منابع و توسعه استان اردبیل قابل تقدیر است

به گزارش چشمه لر به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات استان اردبیل،  سید حامد عاملی در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات اردبیل، اظهار کرد: مسئولین نباید از نظارت و نظارت پذیری، گریزان باشند و دستگاه های نظارتی نیز می بایست مشاوری امین برای مدیران دستگاههای اجرایی باشند.

وی با اشاره به جایگاه دیوان محاسبات در بین دستگاه‌های نظارتی، از اقدامات دیوان محاسبات استان در همراهی به منظور جذب منابع و عدم برگشت اعتبارات قدردانی کرد و افزود: اردبیل بعنوان یک استان محروم، نیازمند حمایت و همکاری دستگاه‌های نظارتی از دستگاه‌های اجرایی برای پیشرفت و محرومیت زدایی در نقاط مختلف استان است.

استاندار اردبیل گفت: با توجه به برنامه‌ریزی های انجام یافته و جذب اعتبارات لازم، چشم انداز مناسبی برای توسعه استان در سال‌ آینده با تکمیل زیرساخت حیاتی استان از جمله راه آهن، بزرگراه‌ها و … پیش بینی می شود.

عاملی تاکید کرد: شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی استان برای گره‌گشایی از مشکلات و حمایت از سرمایه گذاران در استان فعال و با جدیت برگزار خواهد شد.

دیوان محاسبات همواره پشتیبان تمام تصمیمات و اقدامات راهبردی برای توسعه استان است

در ادامه عقیل شکری ضمن تشریح اهم اقدامات انجام یافته دیوان محاسبات در سال گذشته ، اظهار کرد: عقب ماندگی زیرساختی یکی از مسائل مهم امروز استان اردبیل است که کاهش و رفع آن، نیازمند تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی استان است.

وی افزود: حسابرسان دیوان محاسبات در دستگاه‌ها با تلاش و دقت نظر به مشکلات و امورات ادارات تسلط دارند که این امر می‌تواند در شناسایی نقاط قوت و ضعف دستگاه‌ها جهت برنامه ریزی برای توسعه و پیشرفت استان موثر واقع شود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل گفت: به عنوان یک دستگاه نظارتی به هیچ عنوان اجازه کم کاری برای مدیران و کارکنان دستگاه‌ها را نداده و در عین حال جرات تصمیم گیری از مدیران را نیز سلب نخواهیم کرد.

شکری تصریح کرد: دیوان محاسبات استان همواره پشتیبان تمام تصمیمات و اقدامات راهبردی برای توسعه استان و ارائه خدمات بهتر توسط دستگاه‌ها به مردم است.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.