×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

صدور ۳۶ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در اردبیل
میلاد آتشگاهی پور

به گزارش چشمه لر، هاشم علایی در نشست شورای معاونان اداره کل استاندارد استان اردبیل، اظهار داشت: این میزان تحقق ۴۸ درصد برنامه‌های استاندارد استان در زمینه صدور پروانه‌های کاربرد استاندارد اجباری را نشان می‌دهد.

وی با تشریح عملکرد ۶ ماهه سال‌جاری این اداره کل تصریح کرد: صدور و تمدید بیش از ۹۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد به واحدهای تولیدی و خدماتی استان اردبیل را در این مدت شاهد بودیم.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در ۶ ماهه سال‌جاری ۹۱ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی برای واحدهای تولیدی و خدماتی استان صدور و تمدید شده است.

علایی افزود: این پروانه‌ها در زمینه فرآورده‌های تولیدی مصالح ساختمانی، غذایی و کشاورزی، مکانیک، فلزشناسی، بسته‌بندی، سلولزی و واحد خدماتی سردخانه صادر شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: همچنین در ۶ ماهه سال‌جاری تعداد ۳۶ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی برای واحدهای تولیدی و خدماتی مختلف صادر شده که ۴۸ درصد برنامه عملیاتی محقق شده است.

علایی با اشاره به اینکه در همین مدت تعداد ۵۵ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری نیز تمدید شده است، از تحقق ۹۱ درصدی شاخص مزبور نسبت به برنامه عملیاتی در ۶ ماهه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

وی اضافه کرد: قبل از انقضای تاریخ مندرج در پروانه‌های استاندارد واحدهایی که در طول اعتبار پروانه استاندارد مربوطه را رعایت کنند، پروانه‌های کاربرد علامت استانداردهای آنها به مدت سه سال دیگر تمدید می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: مردم می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده بر روی کالا و خدمات به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند و از اصالت استاندارد کالا اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده موارد غیراستاندارد می‌توانند مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.