×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

صدور پروانه تاسیس ۱۰ شهرک صنعتی غیردولتی در اردبیل
میلاد آتشگاهی پور

به گزارش چشمه لر، محمد اهلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر در استان اردبیل برای ۱۰ شهرک صنعتی غیردولتی مجوز پروانه تاسیس صادر شده که این آمار در مقایسه با میانگین کشوری از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

وی افزود: ایجاد شهرک های غیردولتی در راستای تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی است که با هدف استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت ها و توسعه واحدهای تولیدی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از حمایت قاطع مسؤولان استانی از سرمایه‌گذاران و احداث شهرک‌های غیردولتی خبر داد و تصریح کرد: آمار احداث شهرک‌های خصوصی در استان اردبیل بسیار فراتر از میانگین کشوری است به نحوی که استان اردبیل جزو استان‌های پیشرو در احداث این نوع شهرک‌ها است.

اهلی ادامه داد: از میان ۱۰ پروانه تاسیس صادر شده تاکنون برای ۲ شهرک خصوصی، پروانه بهره‌برداری صادر شده است و مابقی شهرک‌ها نیز در حال ساخت‌وساز و اجرای طرح‌های تولیدی خود هستند.

وی با بیان اینکه شهرک‌های غیردولتی همانند شهرک‌های دولتی از مزایای یکسانی برخوردار هستند، تصریح کرد: این شهرک‌ها همانند شهرک‌های دولتی، دارای معافیت مالیاتی ۷ تا ۱۳ ساله بوده و مدیریت آن کاملاً در اختیار بخش خصوصی و خود سرمایه‌گذار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل مساحت حال حاضر شهرک‌های غیردولتی استان اردبیل را ۲۶۰ هکتار اعلام و بر تداوم حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تاکید کرد.

انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.