×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

شهردار سرعین استعفا داد

به گزارش چشمه لر سرعین، با پایان دور پنجم شورای شهر سرعین، هدایت شهردار این شهر نیز با ارسال نامه‌ای عدم ادامه همکاری خود را تقدیم شورای دور پنجم کرد.

متن نامه بدین شرح است:

از حمایت های مردم فهیم سرعین، مسئولین استانی و شهرستانی و همه همکاران خدوم شهرداری تشکر و قدردانی میکنم / با پایان دوره پنجم شورای اسلامی از خدمت مردم شریف مرخص خواهم شد.

خداوند سبحان را بسی شکرگزارم که توفیق خدمتگزاری به مردم فهیم ، و شریف سرعین را به این خادم حقیر عنایت فرمود و‌در این مسیر بهترین هارا نصیبم نمود.

اینجانب در مدت مسئولیت خود در شهر سرعین از کرامت و زیبا اندیشی مردمان نیک مرام و بزرگ منش بهره های فراوان برده ام ، انسان هایی عظیم الشان که هر لحظه از خدمتم در کنار آن ها به عنوان درخشنده ترین صفحات دفتر زندگی ام محسوب می گردد.

بدینوسیله با عنایت به لطف و کرم خالق بی همتا و نظر مساعد و اعتماد اعضای محترم دوره پنجم شورای اسلامی شهر سرعین که به راستی انسان هایی توانمند و دلسوز بوده و هستند و این فرصت خدمت را به بنده حقیر عنایت فرمودند ضمن تقدیر و تشکر اعلام میدارم در پایان دوره پنجم شورای اسلامی از خدمت مردم شریف سرعین مرخص خواهم شد، برخود لازم میدانم مجددا از مردم شریف سرعین ، استاندار محترم اردبیل ، امام جمعه محبوب و فاضل شهرستان ، اعضای محترم شورای تامین شهرستان و زحمات همه همکاران خدوم و زحمتکش مجموعه شهرداری سرعین که اینجانب را یاری نمودند قدردانی نموده مراتب خلوص را در طبق اخلاص گذاشته صمیمانه از این بزرگوران تشکر می نمایم و همچنین درادامه راه برای منتخبین دوره ششم شورای اسلامی شهر سرعین آرزوی موفقیت و سلامتی را درگاه حضرت احدیت خواهانم.

سید روح الله هدایت ، شهردار سرعین

 

انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.