×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

ستاد خدمات سفر اردبیل فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش چشمه لر، حسن محمدی ادیب شامگاه سه‌شنبه در آئین راه‌اندازی ستاد خدمات سفر در نگارخانه ختایی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی اظهار کرد: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان پای کار آمدند تا در قالب کمیته‌های مختلف به ما کمک کنند تا سفرهای ایمن، کم خطر و به یاد ماندنی را برای مسافران و گردشگران رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: کمیته‌های زیرمجموعه ستاد خدمات سفر برنامه‌ها و راهکارهای مناسب همراه با ایجاد تنوع فضاهای گردشگری اعم از تاریخی و طبیعی را ارائه کردند که امیدواریم در همه شهرستان‌ها با همکاری و مساعدت لازم سفرهای متنوع با ماندگاری بیشتری را در سطح استان شاهد باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: بیشترین آمار ورود مسافر به سرعین، مشگین‌شهر، اردبیل و شمال استان اردبیل را به همراه خلخال شاهد هستیم که در شهرستان‌های مختلف سعی شده زیرساخت‌های اقامتی و تنوع فضاهای گردشگری فراهم آمده و مسافران نوروزی سفرشان را به شایستگی انجام دهند.

محمدی ادیب به تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروزی اشاره کرد و افزود: بخش عظیمی از مسافرت‌ها به مقاصد شهرهای مختلف استان آغاز شده و ما در روزهای آینده شاهد افزایش تراکم سفرها به مقصد استان خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: معاونت امور عمرانی با تشکیل جلسات مختلف با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان تلاش کرده تا آمادگی آنها را مورد ارزیابی قرار داده و پیش‌بینی می‌کنیم با ظرفیت‌های ایجاد شده به ویژه میزبانی اردبیل از رویداد ۲۰۲۳، امسال میزان مسافرت‌ها نسبت به سال‌های گذشته ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

محمدی ادیب اضافه کرد: هیچ‌گونه افزایش قیمتی را در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران اعم از هتل‌ها، آبدرمانی‌ها و سایر مراکز تفریحی شاهد نخواهیم بود و همراهی خوبی را با بخش خصوصی در ایجاد زیرساخت‌ها و فضای مناسب گردشگری شاهد خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به برگزاری جلسات منظم و روزانه این ستاد برای حل مشکلات و موانع اشاره کرد و ادامه داد: تلاش ما بر این است تا به سرعت و به شکل روزانه ایرادات و اشکالات را رفع و امکان انجام سفری ایمن همراه با جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی را در این استان مهیا کنیم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.