×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

ساماندهی جارچی‌ها و خانه‌مسافرهای شهر سرعین در دستور کار قرار دارد

به گزارش چشمه لر ؛فردین عینی در جلسه با فرماندار سرعین و فعالان حوزه گردشگری این شهرستان، اظهار کرد: رسیدگی به موضوع جارچی‌ها و تصمیم‌گیری در مورد نحوه فعالیت خانه مسافرهای شهر سرعین از دغدغه‌های اساسی فعالان حوزه گردشگری در این شهر گردشگرپذیر است.

وی افزود: فعالیت خانه‌مسافرها در زمان پیک مسافر مانعی ندارد و می‌تواند در تامین واحد اقامتی برای همه مسافران موثر باشد اما در مورد نحوه فعالیت آن‌ها در زمان غیرپیک باید تصمیم‌گیری شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تصریح کرد: یکی از چالش‌های اصلی شهر توریستی سرعین جارچی‌ها هستند که هم از نظر امنیت مسافران مهم است و نارضایتی آن‌ها را به دنبال دارد و هم فعالیت هتل‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد که برخورد با واحدهای متخلف در دستور کار اداره‌کل قرار دارد.

عینی همچنین درخصوص درخواست فعالان این حوزه برای حمایت از بخش گردشگری نیز افزود: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل آماده معرفی متقاضیان برای استفاده از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ است و همچنین با هماهنگی وزارت متبوع پیگیر تخصیص تسهیلات ارزان قیمت در این حوزه هستیم.

 باقر باقرزاده، فرماندار سرعین نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری جشنواره زمستانی از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی در این شهر، گفت: برگزاری چنین رویدادهایی ضروری است و می‌تواند نقش موثری در معرفی قابلیت‌های گردشگری داشته باشد که لازم است با همکاری بخش خصوصی چنین رویدادهای برگزار شود.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.