×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

روز بدون فوت کرونایی در استان اردبیل/سرعین هم آبی شد

به گزارش چشمه لر سرعین، شهرام حبیب‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی شبانه‌روز گذشته ۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند، اظهار داشت: از ۲۴ بیمار بستری شده جدید، ۱۹ نفر در مراکز درمانی اردبیل، ۳ نفر در مراکز درمانی پارس آباد و ۲ نفر در مراکز درمانی مشگین شهر بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شده اند، افزود: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل ۱۷۰ نفر است که از این تعداد ۶۲ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: هم‌اکنون شهرستان‌های پارس‌آباد و خلخال در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، بیله‌سوار، نیر، کوثر، گرمی، سرعین، نمین و اصلاندوز در وضعیت آبی (کم‌خطر) قرار دارند.

حبیب زاده تصریح کرد: از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم تا همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده‌ از ماسک را جدی گرفته و در اولویت خود قرار دهند و از ساده‌انگاری کرونا خودداری کنند.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.