×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

دیوان محاسبات اردبیل حامی تولید کنندگان است

به گزارش اردبیل چشمه لر به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات استان اردبیل، عقیل شکری مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل در بازدید از شرکت ملی کشت و صنعت دامپروری پارس، اظهار کرد: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به شرکت‌ها و اجرای سیاست‌های رئیس کل محترم دیوان محاسبات کشور، دیوان محاسبات اردبیل نیز با جدیت هر چه تمام تر این موضوع را در دستور کار خود قرار داده تا با این اقدام شفافیت و بهبود عملکرد این مجموعه ها را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه نظارت دیوان محاسبات بر شرکت‌ها موجب مطلوبیت صورت‌های مالی و ایجاد شفافیت در امور می‌شود، افزود: حسابرسان و کارشناسان دیوان محاسبات استان، بدون هیچ دخالتی در امور اجرایی، کمک حال و مباشری امین برای دستگاه‌ها و شرکت‌ها هستند.

شکری با اشاره به وظیفه سنگین دیوان محاسبات برای کمک به تحقق شعار سال، گفت: برای تحقق انضباط مالی و افزایش شفافیت در این حوزه از تمام ظرفیت ها استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه رسیدگی‌های به موقع دیوان محاسبات در امر معیشت و زندگی مردم موثر بوده و هیچ خدمتی از این بالاتر نیست، تصریح کرد: صیانت از بیت المال و اموال عمومی وظیفه‌ای است که قانون بر عهده دیوان محاسبات کشور گذاشته است و ما هم برای انجام این وظایف تمام تلاشمان را به کار می گیریم.

مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل با بیان اینکه در راستای رشد تولید و افزایش اشتغال حامی سرمایه‌گذاری و اقدامات توسعه‌ای در کشت و صنعت دامپروری پارس هستیم، ابراز داشت: شرکت‌کشت و صنعت دامپروری پارس و کشت و صنعت مغان از سرمایه‌های استان در عرصه تولید محسوب می شوند که با برنامه‌ریزی های مناسب و مدیریت جهادی می توانند پیشران و قطب تولید محصولات کشاورزی و دامی کشور و منطقه شوند.

مدیرعامل شرکت ملی کشت و صنعت دامپروری پارس نیز در ادامه گفت: حضور و نظارت حسابرسان دیوان محاسبات در این شرکت را به فال نیک گرفته و معتقدیم که با توجه به بورسی و نیمه دولتی بودن این شرکت، ورود دیوان محاسبات به حسابرسی و رسیدگی به صورت های مالی، موجب انضباط مالی، افزایش اعتبار عمومی و ارتقای عملکرد و بهره‌ وری در مجموعه خواهد بود.

وی افزود: در این شرکت ۸۰۰ نفر نیروی کار بصورت مستقیم مشغول بکار هستند که با برنامه ریزی هایی که انجام شده، امیدواریم این آمار روند افزایشی داشته تا علاوه بر کمک به افزایش اشتغال، به رشد تولید کشور نیز کمک کرده باشیم.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.