×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

دستگاه‌های اجرایی از رساله‌های دانشجویی حمایت کنند

به گزارش چشمه لر، سید کمال‌الدین میرجعفریان در بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: توسعه دانشکده‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی در دستور کار است که با انجام برنامه‌ریزی گسترده برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه همت خواهیم کرد.

وی یکی از اولویت‌های دولت را تأمین فضاهای آموزشی و فرهنگی مناسب برای جوانان دانست و تصریح کرد: توسعه دانشکده‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی با تأمین اعتبار لازم در دستور کار مدیران اجرایی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های در حال احداث دانشگاه محقق اردبیلی در سفر مقامات کشوری و دور دوم سفر رئیس جمهور به استان اردبیل انجام شده است.

میرجعفریان با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی افزود: از منابع استانی و ملی به صورت ویژه کمک خواهد شد تا دانشجویان از محیط‌های آموزشی، خوابگاهی و فرهنگی برای کسب علم و دانش و ارائه خدمات بهتر به جامعه و کشور استفاده کنند تا اثربخشی لازم را داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تاکید بر کاربردی کردن پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی، از دستگاه‌های اجرایی خواست تا به منظور حمایت از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی این پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها را اجرایی کنند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.