×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

درخواست ممنوعیت سفر به سرعین دل مردم را آزرد/ صنعت گردشگری را آفت کرونا زده پس وام بلاعوض نیاز است

به گزارش پایگاه خبری چشمه لر؛جعفر بذری رئیس شورای شهر سرعین در جلسه گرامیداشت هفته دولت با انتقاد از مصاحبه صورت گرفته برخی مسئولان در زمینه ممنوعیت سفر به سرعین گفت: وضعیت فعالان گردشگری در دوران کرونا بسیار نامناسب و درخواست ممنوعیت سفر به شهرهای گردشگری نیز به این درد می افزاید.

درخواست مردم از مسئولان این است ضمن رعایت مصوبات ستاد کرونا و رعایت وحدت رویه مصوبات ستاد ملی کرونا،تمهیدات لازم را درخصوص بازگشایی استخرهای آبمعدنی سرباز و رفع سریع موانع از کسب وکار مردم و از سرگیری فعالیتهای اقتصادی در سرعین مبذول دارند.

در جلسه مصوبات برای حمایت از جامعه گردشگری تصویب می شود ولی هیچ کس در مورد عملی شدن این مصوبات جوابگو نیست.

رئیس جامعه هتلداران اردبیل در ادامه ضمن تقدیر وتشکر از زحمات کادر درمان وسلامت ومجموعه بهداشت ودرمان شهرستان سرعین ، از تحویل قطره چکانی واکسن برای این مجموعه توسط متولیان درمان استان شدیدا انتقاد کرد و افزود: تحویل قطره چکانی واکسن به شهرستان سرعین بدون در نظر گرفتن جمعیت شناور وگردشگران ،مجموعه بهداشت ودرمان شهرستان را با مشکل مواجه نموده ومردم در این خصوص گلایه مندند.

بذری در ادامه افزود:در تمامی استانها واکسن فعالان گردشگری تزریق شده است ،اما علیرغم پیگیریهای متعدد هنوز در استان اردبیل خبری از اختصاص واکسن نیست وشایسته است دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به تسریع در اختصاص واکسن برای فعالان صنعت گردشگری وپرسنل هتل ها ومراکز اقامتی اقدام نماید،چراکه حضور گردشگران در استان حتی در پساکرونا منوط به داشتن میزبانانی سالم هست.

وی تصریح کرد: صنعت گردشگری را افت کرونا زده و به عبارتی فعالان این صنعت در خشکسالی بسر می برند و پرداخت تسهیلات وکمک های بلاعوض همچون کشاورزانی که مزرعه شان دچار زیان می شود بایستی در اولویت برنامه های دولت برای این صنعت باشد.

انتهای پیام/م

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.