×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

جاده دو بانده سرعین- آلوارس سال آینده احداث می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر، اکبر بهنام جو عصر امروز ۱۳ بهمن ماه ۹۸ در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان سرعین تصریح کرد:  اعتبار پیش‌بینی شده برای این جاده گردشگری ۲۵ میلیارد ریال است و با احداث آن از سال آینده مسیر دسترسی به پیست اسکی آلوارس و پیست‌های دیگری که در حال احداث است تسهیل می‌شود.

وی با تاکید به اینکه اردبیل می‌تواند به قطب گردشگری زمستانی کشور تبدیل شود، گفت:  از جمله احداث سه پیست اسکی در دستور کار است و مطابق قول مساعد سرمایه گذار، عملیات احداث پیست اسکی اوجور در سال آینده به اتمام می‌رسد.

بهنام جو متذکر شد: تلاش بر این است که زیرساخت‌های گردشگری استان تقویت شده و همچنین با جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی تاسیسات گردشگری جدیدی احداث شود.

رئیس شورای برنامه ریزی استان اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس جمهور به گردشگری استان اردبیل را یادآور شد و گفت:  با توجه به اینکه گردشگری محور نخست توسعه استان است، انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های اجرایی در تقویت زیرساخت‌ها همکاری داشته باشند.

استانداراردبیل با اشاره به توسعه زیرساخت‌های راه در استان گفت: از جمله ضرورت‌های جذب گردشگران بهبود راه‌ها است که در هر سه بخش راه‌های هوایی، زمینی و ریلی اقداماتی در حال انجام است.

او گفت: به عنوان مثال علاوه بر توسعه فرودگاه اردبیل و تعریف محورهای چهارخطه، راه آهن اردبیل- میانه نیز در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید تا سفر گردشگران داخلی و خارجی به استان تسهیل شود.

بهنام جو همچنین به حضور اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران اشاره کرد و افزود: این رویداد فرصت مناسبی برای معرفی استان در سطح ملی و بین المللی است که لازم است تمامی دستگاه‌ها در این زمینه اقدامات موثری داشته باشند.

انتهای پیام/ت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.