×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تکمیل جاده آلوارس به ۵۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد

به گزارش چشمه لر سرعین، به نقل از فارس، علی یوسف زاده اظهار کرد: عملیات احداث جاده سرعین به آلوارس به طول ۱۰ کیلومتر ادامه دارد که به‌علت ترافیک موجود این مسیر و عدم امکان برای بستن جاده اجرای این پروژه به‌صورت بخشی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تکمیل این طرح در چند مرحله تقسیم بندی شده افزود: در مرحله اول زیرسازی ۳ کیلومتر و آسفالت این جاده به عرض ۵ و نیم متر به پایان رسیده و در مرحله دوم زیر سازی ۳ کیلومتر بعدی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تاکنون نزدیک به ۷ میلیارد تومان اعتبار صرف اجرای این پروژه  شده، تصریح کرد: تکمیل و اتمام این طرح مستلزم تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است که در صورت تزریق بودجه و اعتبار پیشرفت و سرعت اجرای این پروژه با شتاب بیشتری انجام می‌شود.

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز با اشاره به تعریض محور سرعین به سمت آلوارس به‌عنوان پروژه گردشگری استان بیان کرد: این پروژه به طول ۱۰کیلومتر و با هدف سهولت دسترسی به منطقه گردشگری آلوارس در حال انجام است که امیدواریم امسال قطعاتی را تکمیل و شاهد بهره برداری از آن باشیم.

وی افزود: پیمانکار تا کیلومتر ۶ عملیات خاکبرداری و احداث پل‌ها را به اتمام رسانده و ۲.۵کیلومتر از پروژه با توجه به ترافیک مسیر و تردد خودروها در یک باند، عملیات اجرای آسفالت انجام شده و در همان ۲.۵ کیلومتر هم اکنون عملیات تثبیت روسازی در حال اجرا بوده و پس از اتمام آن نسبت به اجرای آسفالت مسیر اقدام خواهد شد.

گفتنی است؛ پیست اسکی الوارس یکی از مناطق گردشگری است که علاوه بر تابستان در ایام زمستان طرفداران بسیاری داشته و گردشگران از مناطق مختلف کشور برای اسکی و استفاده از امکانات طبیعی به این منطقه سفر می‌کنند.

انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.