×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تعریض جاده سرعین _ ویلادره با ۳ میلیارد اعتبار

به گزارش چشمه لر سرعین، به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز قیاسی در بازدید از پروژه تعریض و بهسازی راه سرعین به ویلادره اظهار کرد: تعریض و بهسازی این جاده به طول بیش از ۲ کیلومتر و با اعتبار ۳ میلیارد تومان در حال اجرا است و امیدواریم اجرای آن با سرعت بیشتری انجام شود.

وی افزود: برای ارتقای شاخص روسازی راه‌های فرعی استان اردبیل باید با تزریق اعتبارات ملی و استانی اقدامات لازم در زمینه نگهداری راه‌ها بیش از پیش انجام شود.

مدیرکل نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه روسازی راههای فرعی استان اردبیل در مقایسه با میانگین متوسط کشوری، نیازمند تامین اعتبار، مراقبت و نگهداری بیشتر است، از صدور مجوزهای لازم در خصوص طول و حجم کار راه‌های فرعی استان اردبیل خبر داد.

وی تصریح کرد: در بحث اجرای لایه های حفاظتی آسفالت امسال ۶۰ کیلومتر از راههای فرعی و روستای استان اردبیل در برنامه کاری قرار گرفته است.

قیاسی ادامه داد: در صورت انجام عملیات تعریض محور ثمرین به گندیشمین در حوزه شهرستان اردبیل، سازمان راهداری نیز اعتبارات لازم را برای آسفالت محور یاد شده تخصیص می‌دهد.

انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.