×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تخفیف ۶۰ درصدی مراکز اقامتی اردبیل به مدافعان سلامت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین نادر فلاحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده به پاس قدردانی از تلاش‌ها و فداکاری‌های کادر درمان تخفیفات ویژه اقامتی در ایام پساکرونا به این افراد و خانواده‌های آنها ارائه می‌شود.

وی افزود: کادر درمان به عنوان مدافعان سنگر سلامت در ایام شیوع ویروس کرونا به صورت شبانه‌روزی به بیماران و مردم خدمات‌رسانی کرده و در این مسیر تلاش و مجاهدت همه‌جانبه‌ای داشتند که باید قدردان تلاش‌های این قشر باشیم.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از ارائه تخفیف ۳۰ تا ۶۰ درصدی مراکز اقامتی استان به مدافعان سلامت خبر داد و گفت:‌ بر این اساس در نیمه نخست سال کادر درمان کشور از تخفیف ۳۰ درصدی و در نیمه دوم سال و از تخفیف ۶۰ درصدی اقامت در هتل‌ها و مراکز اقامتی بهره‌مند می‌شوند.

فلاحی بیان کرد:‌ ۱۰ هتل ممتاز چهارستاره و سه‌ستاره و ۶ واحد اقامتگاه بومگردی با سطح کیفی بالا برای این منظور در سطح استان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد:‌ مدافعان سلامت می‌توانند در ایام پساکرونا به همراه خانواده‌هایشان از این تخفیفات بهره‌مند شده و با حضور در استان اردبیل، زیبایی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان را نظاره‌گر باشند.

 

انتهای پیام/ت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.