×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

با جارچیان سرعین برخورد قانونی می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، بهروز ندایی در جلسه بررسی روند ساماندهی جارچی ها از  ورودی سرعین تصریح کرد: چنانچه جارچی ها نماینده اماکن اقامتی رسمی باشند، اخطارهای قانونی به این اماکن توسط میراث فرهنگی داده  شود.

وی افزود: در صورت بی توجهی به اخطارها نسبت به تعلیق فعالیت و یا پلمپ مرکز اقامتی اقدام می شود.

معاون استاندار اردبیل اظهار کرد: چنانچه جارچی ها برای خانه های بدون مجوز ، جذب مسافر کنند ، این اقدام آنان نیز عملی مجرمانه محسوب می شود.

وی  گفت: آن دسته از افرادی هم که خانه هایی برای اجاره دادن به مسافر دارند ، باید به متولیان دولتی اعلام کنند تا در صورت اشباع هتل ها و مراکز اقامتی به صورت قانونی به مسافران اعلام شود.

ندایی اتخاذ روش های به روز اطلاع رسانی مراکز اقامتی به مسافران را در بدو ورود به شهر متذکر شد و افزود: اقداماتی چون ارسال پیام به مسافران در ورودی شهر، اطلاع رسانی در کیوسک های راهنمای مسافر و نصب تابلوهای روان با مشخصات و قیمت اماکن اقامتی از جمله راهکارهایی است که تا حد زیادی از حضور جارچی ها خواهد کاست.

وی بیان کرد: اطلاع رسانی به مسافران در خصوص استفاده از مراکز اقامتی مجوز دار در بدو ورور به شهر با نصب تابلوهای اطلاع رسانی نیز از جمله اقداماتی است که در راستای حذف جارچی ها باید انجام شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: در صورتی که ثابت شود مراکز اقامتی از جارچی ها استفاده می کنند، برخورد قانونی انجام می شود.

نادر فلاحی افزود: برای برخورد با جارچی ها باید تدابیر بلند مدت اندیشیده شده و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شود.

وی بیان کرد: در این خصوص فعال کردن کیوسک های اطلاع رسانی مسافر  و ارسال پیامک به مسافران در بدو ورود به شهر برنامه ریزی شده و اجرا می شود.

 

انتهای پیام/

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.