×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل مشخص شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، علی نورعلیپور درجمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل به صورت الکترونیکی برگزار شد که به دنبال آن اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان مشخص شدند.

وی از مشارکت بی‌نظیر اصحاب رسانه و خبرنگاران استان در این انتخابات خبر داد و افزود: در این دوره از انتخابات ۱۶۲ نفر از خبرنگاران، اصحاب رسانه و روزنامه نگاران استان اردبیل واجد شرایط رای دادن بودند که بیش از ۸۸ درصد مشارکت داشته‌اند.

نورعلیپور در ادامه تصریح کرد: در این انتخابات ۱۷ نفر از اصحاب رسانه و خبرنگاران از اردبیل به عنوان نامزدهای بخش‌های سرپرستان خبرگزاری‌ها، مدیران مسئول نشریات محلی، خبرنگاران، سرپرستان روزنامه‌های سراسری و بازرسان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل بیان کرد: مشارکت اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل در دوره از انتخابات بسیار بی‌نظیر بود به طوری که استان اردبیل در سطح کشور جزو استان‌های برتر از لحاظ مشارکت در انتخابات نیز بود.

گفتنی است، در این دوره از انتخابات در بخش سرپرستان خبرگزاری‌ها “علی نورعلیپور” با ۷۱ رای به عنوان عضو اصلی و “مالک پناهی” با ۶۹ رای به عنوان علی‌البدل در ترکیب هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل انتخاب شدند.

در بخش مدیران مسئول نشریات محلی “مجتبی لاله و بهنام دانشی‌” هر کدام با ۷۲ رای به عنوان عضو اصلی “مصطفی محمدی” نیز با ۴۷ رای به عنوان علی‌البدل انتخاب شدند و در بخش خبرنگاران نیز “مصطفی جمشیدی، بهروز کامجو و علیرضا وکیلی” هر کدام به ترتیب با ۱۰۵ و ۶۹ و ۶۱ رای به عنوان عضو اصلی و “مریم شیرعلیزاده” به عنوان علی‌البدل انتخاب شد.

همچنین در بخش سرپرستی روزنامه‌های سراسری نیز “حبیب احمدی” با ۱۰۰ رای به عنوان عضو اصلی و “فریدون حسینی” با ۳۷ رای به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند و در بخش بازرسی نیز “رئوف رحیمی و حبیب یزدانی” به ترتیب با ۱۰۹ و ۷۳ رای به عنوان عضو اصلی و رسول بخشی‌زاده با ۵۱ رای به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.