×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

احداث کارخانه تولید قطعات ایران خودرو با اشتغال مستقیم هزار نفری در اردبیل

به گزارش  چشمه لر سرعین،  حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی پیش از ظهر امروز در جلسه با مدیرعامل شرکت ایران خودرو اظهار کرد: کارخانه تولید قطعات ایران خودرو در استان اردبیل با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی احداث می‌شود.

وی افزود: با توجه به پتانسیل عظیم استان اردبیل به‌ویژه از نظر نیروی انسانی، با رایزنی‌های انجام شده، سرمایه‌گذار توانمندی انتخاب و مقدمات این کار فراهم شده است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این پروژه با هدف ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان استان، تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهد شد.

مقیمی، مدیرعامل شرکت ایران خودرو نیز اظهار داشت: به دنبال سیاست کلی که در حوزه گروه صنعت خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ضرورت تولید تمام قطعات خودرو در داخل کشور وجود دارد، ساخت داخلی قطعاتی که از خارج از کشور تامین می‌شود، در دستور کار قرار دارد.

 وی افزود: مقرر شده سرمایه‌گذار پروژه، تعدادی از قطعاتی که در خارج از کشور تامین می‌شود را انتخاب کرده و بحث سرمایه‌گذاری و سپس تولید آن در اردبیل را آغاز کنند.

مدیر عامل ایران خودرو نیز اظهار داشت: ما از راه‌اندازی این کارخانه در اردبیل استقبال می‌کنیم و حمایت‌های لازم از جمله خرید تضمینی قطعات و تامین منابع مالی را انجام خواهیم داد.

همچنین صمدی، سرمایه‌گذار این‌ پروژه نیز در این جلسه گفت: با حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان این پروژه را استارت خواهیم زد و تلاش می‌کنیم اشتغال مستقیم یک هزار نفر را فراهم نماییم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.