×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

احداث اولین کلینیک تخصصی آبدرمانی کشور در سرعین/ مجتمع تجاری ،تفریحی منحصر به فردی در حال تاسیس است

بابک موسی زاده در گفتگو با خبرنگار چشمه لر اظهار داشت: شرکت خانه سازی و شهرسازی باغمیشه پروژه ی تفریحی و توریستی که در شهر سرعین آغاز کرده است شامل مجتمع تجاری آمفی تئاتر ، پارک آبی ، آبدرمانی و کلینیک درمانی می باشد.
بخش آبدرمانی ، پارک آبی و کلینیک درمانی این پروژه با مشارکت سهراب و بابک موسی زاده در حال احداث است.

وی افزود: بخشی که به ما واگذار شده است ۱۲هزار مترمربع بوده که ۶هزار مترمربع جهت احداث آبدرمانی مدرن و کلینیک تخصصی درمانی میباشد که برای اولین بار در کشور یک مجموعه ابدرمانی دارای کلینیک تخصصی درمانی است.
این سرمایه گذار حوزه گردشگری گفت: کلینیک تخصصی با امکانات مدرن روز دنیا در فضایی بسیار آرامبخش جهت ارائه خدمات به گردشگران فعالیت خواهد داشت .

وی تصریح کرد: آبدرمانی این پروژه در دو واحد مجزا برای خانم ها و اقایان دارای امکانات مدرن و روز از جمله استخر های ترمال ، استخر های فیزیوتراپی ، ورزش های مختلف داخل آب ، سونا ها و جکوزی های انفرادی و گروهی پیش بینی شده است .
کلینیک تخصصی درمانی این مجموعه نیز برای خانم ها و آقایان به صورت مجزا طراحی و اجرا خواهد شد .
موسی زاده یادآور شد: عملیات عمرانی پروژه پارک آبی این مجموعه در زمینی به متراژ ۶هزار متر مربع با بهترین و مهیج ترین دستگاه ها ، سرسره ها و امکانات روز دنیا از اواسط شهریور امسال اغاز خواهد شد .

وی تاکید کرد: زمان اتمام این پروژه به مدت ۳۶ ماه پیش بینی شده است که تا اوایل تابستان ۱۴۰۲ به بهربرداری خواهد رسید .

مهندس موسی زاده اظهار داشت:طراحی پلازای شهری در این پروژه یکی از امتیاز های خاص جهت ارئه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی بحساب می آید که با احداث این پلازای جذاب در زمینی به متراژ ۵۵۰۰ متر مربع و طولی حدود ۲۰۰ متر با المان های خاص و منحصر به فرد و فضا های سبز مابین پروژه های آبدرمانی و پارک آبی احداث و مورد استفاده عموم گردشکران خواهد بود .
وی اذعان داشت: از آغاز احداث پروژه به صورت مستقیم ۴۵ تا ۵۰ نفر همزمان روزانه مشغول به کار میشوند و بعد از بهره برداری طبق بررسی های بعمل آمده به صورت مستقیم و دائمی ۱۶۰ تا ۱۷۰ نفر مشغول به کار خواهند شد که جذب نیرو های متخصص در زمینه های مختلف در اولویت قرار خواهد داشت .
مهندس موسی زاده در پایان گفت : یکی از اهداف مهم سرمایه گذاران پروژه ، توسعه صنعت گردشگری استان میباشد وبا توجه به شهرت شهر سرعین در کشور به ( شهر چشمه های بهشتی ) ، جای خالی کلینیک تخصصی درمانی و پارک آبی مدرن احساس میشد که به احداث این مجموعه اقدام کردیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.