×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آقای گل لیگ در راه پرسپولیس/ بیوگرافی کامل سجاد شهباززاده

به گزارش چشمه لر سرعین، سجاد شهباززاده در لیگ بیستم توانست آقای گل شود و جالا گفته می شود چشم یحیی گل محمدی را گرفته و احتمال دارد شهباززاده که سابقه استقلالی بودن را نیز دارد در این فصل پرسپولیسی شود.

باشگاه پرسپولیس  برای تقویت خط حمله تیم قصد دارد یک مهاجم تمام کننده را به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه کند و به همین خاطر وارد مذاکره با آقای گل لیگ بیستم شده است.

باشگاه پرسپولیس در هفته‌ اخیر بارها از مدیران باشگاه سانتاکلارا درخواست کاهش مبلغ ۵۰۰ هزار دلاری برای صدور رضایت‌نامه شهریار مغانلو را داشته اما تاکنون نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه ظاهرا باشگاه پرتغالی این مبلغ را افزایش هم داده و راضی به تخفیف دادن نیست.

نتیجه مذاکرات پرسپولیس با سجاد شهباززاده

به همین دلیل با توجه به جدایی احتمالی شهریار مغانلو از  پرسپولیس،  این باشگاه مذاکرات اولیه‌ای را با سجاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته سپاهان انجام داده داده که این مذاکرات تاکنون موفق بوده است.

در حال حاضر مدیران باشگاه پرسپولیس منتظر بازگشت شهباززاده به ایران هستند تا مذاکراتشان را در مراحل بعدی ادامه بدهند. ابراهیم شکوری که از زمان حضور در سایپا ارتباط نزدیکی با شهباززاده دارد، مسئول مذاکره مستقیم با این مهاجم شده و در روزهای اخیر طبق نظر کادرفنی صحبت‌های ابتدایی را با او انجام داده است.

شهباززاده در حالی تصمیم به جدایی از سپاهان گرفته است که محرم نویدکیا با وجود جذب شهریار مغانلو همچنان روی ماندن این بازیکن اصرار دارد اما مهاجم گلزن زردپوشان فعلا به تمدید با این تیم پاسخ منفی داده است.

شهباززاده تا دوشنبه قرار است تصمیم قطعی خود را برای عقد قرارداد یک‌ساله با پرسپولیس بگیرد. او که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد در صورت پیوستن به پرسپولیس می‌تواند بمب بزرگی در بازار نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران شود.

باید دید مهاجم سپاهان اصفهان سر تصمیم خود مبنی بر این جابجایی خواهد ماند یا اینکه بار دیگر مقصد خود را تغییر داده و مسیر متفاوتی را طی می‌کند.

بیوگرافی سجاد شهباززاده

سجاد شهباززاده متولد ۲۳ ژانویه سال ۱۹۹۰ (۳ بهمن ۱۳۶۸) فوتبالیست ایرانی متولد شهر اردبیل است.

در خانواده آنها کسی زیاد اهل فوتبال نبود، اما او از همان کودکی شوق فوتبالیست شدن را داشت. ۸ سالش بود که فوتبال بازی می‌کرد. نامش را در مدرسه فوتبال اردبیل نوشت و داداش مسعود شد مشوقش تا بتواند امروز سجاد شهباز‌زاده گلزن باشد. او از همان کودکی اعتقاد داشت که می‌تواند به یک فوتبالیست بزرگ تبدیل شود.

سجاد شهباززاده هر چقدر که به فوتبال علاقه داشت، به درس هم علاقه‌مند بود. مخصوصا این که برادرش دوست داشت او بچه درس‌خوانی هم باشد. به خاطر همین خوب درس می‌خواند تا امروز که فوتبالیست است و با مشغله بالای کاری مواجه است هم باز درس بخواند. آنقدر که هم فوتبالیست خوبی باشد و هم بچه درس‌خوانی.

عشق به خداداد عزیزی بد در دل سجاد شهباز زاده آتش به پا کرده بود. بچه که بود می‌گفت: من باید یک روز خداداد عزیزی شوم. عکس‌هایش را جمع می‌کرد و عاشق فوتبال او بود. هر چند که الان نوع فوتبال شهباز‌زاده با بازی خداداد هم فرق می‌کند، اما الگوی او از بچگی خود خداداد بود.

وی با درخواست امیرقلعه نویی سرمربی وقت سپاهان برای فصل ۹۸–۱۳۹۷ به این تیم پیوست. شهباززاده در لیگ بیستم با سپاهان و محرم نوید کیا آقای گل لیگ برتر شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.