×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آبگرم های سرعین همچنان بسته می ماند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین،رضا آستانی هفتم فروردین در جلسه بررسی مشکلات واحدهای اقامتی و گردشگری در اردبیل اظهار کرد: اگر دولت و مسئولان استان حمایتی جدی انجام ندهند آبدرمانی‌های استان توان ایستادن روی پای خود را ندارند و با هزینه‌های هنگفتی که آب معدنی دریافت می‌کند، نمی‌توانیم ادامه فعالیت داشته باشیم.

وی وضعیت جامعه آبدرمانی‌ها را متفاوت از صاحبان مراکز اقامتی و هتل‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: هزینه‌های هنگفت اجازه نمی‌دهد تا آبدرمانی‌ها در این شرایط دوباره فعالیت خود را از سر گیرند که نمونه آن درخواست شرکت آب منطقه‌ای برای تسویه حساب آب‌های تحویلی در طول یک سال است.

مدیر عامل جامعه آبدرمانی‌های استان اردبیل افزود: شرکت آب منطقه‌ای برای هر لیتر اختصاص آب به صورت سالانه ۱۵۰ میلیون تومان مبلغ درخواست کرده در حالی که یک آبدرمانی با تامین سه لیتر در ثانیه آب به همراه ارزش افزوده باید ۶۰۰ میلیون تومان به حساب شرکت آب منطقه‌ای بریزد که توان پرداخت در این اوضاع وجود ندارد.

آستانی بیان کرد: با این شرایط آبدرمانی‌های ما باید روزانه ۲ میلیون تومان درآمد داشته باشند تا بتواند هزینه‌های خود را پرداخت کنند که به هیچ وجه این رقم درآمدی برای آبدرمانی‌ها میسر نیست.

وی تصریح کرد: براساس همین فرآیند صاحبان آبدرمانی‌ها قرارداد جدیدی را با شرکت آب منطقه‌ای به امضا نرساندند و از استاندار اردبیل می‌خواهیم این مشکل را که به صورت استانی پیش آمده با تدبیر عالمانه برطرف کند.

مدیر عامل جامعه آبدرمانی‌های استان اردبیل ادامه داد: مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران آب‌های گرم و معدنی با همراهی مسئولین رفع می‌شود..

آستانی همچنین درخواست کرد؛ تا رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی با تاخیر یک ساله انجام شده و فعالان این بخش دغدغه‌ای از این بابت به همراه مشکلات بیمه‌ای و بانکی نداشته باشند.

وی گفت: در حالی که همه مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری در سرعین و سایر شهرها تعطیل شده اما جای تعجب است که صاحبان برخی از رستوران‌های داخل شهر و بین راهی به خود جرات فعالیت در این شرایط کرونایی را دادند که اگر مسئولان جلوی فعالیت آنها را نگیرند به تدریج این شرایط فراگیرتر خواهد بود.

انتهای پیام/ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.