×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

وامدار مردم سختکوش مغان خواهیم بود

به گزارش چشمه لر، قاسم محمدی در نشست توجیهیT تبینی با حضور ارکان قضایی و بازرسی استان اظهار داشت: سوابق مدیران جدید شرکت نشاندهنده روحیه امانتداری و ولایتمداری آنان است، از اینرو وامدار مردم سخت کوش منطقه خواهیم بود و برای رضایت آنان تلاش خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: روحیه جهادی در بین پرسنل شرکت حکمفرماست و مطمئن هستیم، می توان با ایجاد کارگروه متشکل از همین کارشناسان و متخصصین در تمامی حوزه ها و با حفظ کرامت انسانی و با هدف گذاری واحدبه واحد و بررسی مجدد و نوین با برنامه ریزی منسجم کارهای زراعی، دامی، باغی، تولیدی و صنعتی با شکل موثرتری پیش خواهد رفت.

رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ادامه داد: وقتی سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی اظهار داشته که سرباز هستند پس ما هم نوکر مردم هستیم و در کشت و صنعت مغان نیز، باید جهاد دیگری را جاری سازیم.

محمدی با اشاره به نحوه گزینش مدیران جدید شرکت، خاطرنشان کرد: در این مسیر با هیچ احدی لابی نکرده ایم و دغدغه همه ما آبادانی منطقه مغان و شرکت است و پروردگار را شاکرم که آبرویی داریم و آن را هم در اینجا با خدا معامله خواهیم کرد .

وی در پایان گفت: امیدوارم در مسیر خدمتگذاری توفیق داشته باشیم که خدمت جهادی را در این سنگر تولید و بهره برداری به مقصد و سرانجام رسانده و بازهم بتوانیم در حفظ این امانت سربلند باشیم.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.