×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

یک جان دارم که برای موفقیت تراکتور کنار می‌گذارم/ بچه سرعین هستم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، ساکت الهامی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: کرونا حال همه را به هم زده و شرایطی به وجود آورده که نمی‌توانیم به چیزی به جز این بیماری فکر کنیم و بارها تمرینات را عقب انداختیم و در نهایت ستاد مقابله با کرونا، مجوز آغاز تمرینات را صادر نکرد.

وی افزود: این روزها جودکی‌نژاد، مربی بدنساز تیم، برنامه تمرینات انفرادی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، ولی تمرینی که به صورت تیمی نباشد، فایده ندارد.

الهامی با اشاره به سابقه ۱۵ ساله‌اش در عرصه مربیگری، گفت: تیمی مثل تراکتور ندیده‌ام که هوادارانش عاشقانه آن را دوست داشته باشند، مردم با این تیم زندگی‌ می‌کنند و معتقدم تراکتور از نظر هوادار، قابل قیاس با هیچ تیمی حتی تیم‌های بسیار خوب دنیا هم نیست.

سرمربی سرخ پوشان تبریز در خصوص چگونگی حضور در رأس کادرفنی این تیم، اظهار کرد: در ابتدای فصل با صحبت آقای زنوزی، به تراکتور آمدم؛ آن موقع همه گفتند که این فرد استقلالی است، این در حالی است که من بچه‌ی این‌جا بودم و کسی تا آن زمان با من درخصوص تراکتور صحبت نکرده بود که متوجه شود من از بین تراکتور، مس کرمان، پدیده، استقلال و غیره چه تیمی را انتخاب می‌کنم؛ لذا ابتدای فصل به دلیل مساعد نبودن جو، از تراکتور رفتم که به نظرم این اتفاق به نفع خودم، تراکتور و هواداران تمام شد. موقعی که به تراکتور آمدم، پیشنهاداتی از چند تیم داشتم، ولی آرزویم حضور در تیم زادگاهم بود، من بچه سرعین هستم و به آذربایجانی بودنم افتخار می‌کنم. اما زمانی هم که من رفتم، همه تیم شان را بسته بودند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تصریح کرد: ما تیم را برای فصل آینده، حفظ و تقویت خواهیم کرد. هواداران فوتبال‌ ما بافهم و با شعور بالا هستند و همه چیز را به خوبی می‌دانند، به همین منظور است که سرمربیگری در این‌جا کار سختی است و باید به هواداران پاسخ منطقی داده شود.

سرمربی تراکتور در مورد شایعات نقل و انتقالات در تراکتور، گفت: هواداران مان به شیطنت‌های رسانه‌ها در خصوص نقل و انتقالات تراکتور توجه نکنند، زیرا تیم را با جذب چند بازیکن بزرگ تقویت خواهیم کرد و در نظر داریم ۱۰۰ درصد تیم را نگه داریم، مگر این‌که بازیکنی برای ماندن تمایل نداشته باشد.

وی با بیان اینکه آرزو دارم تراکتور اولین قهرمانی لیگ را با من کسب کند، خاطرنشان کرد: تراکتور به جایگاهی بالاتر از دو تیم سرخابی پایتخت و سپاهان رسیده و باید به قهرمانی دست یابد؛ من یک جان دارم که برای موفقیت تراکتور کنار می‌گذارم چرا که معتقدم تیمی که بازیکنان بزرگی دارد، باید قهرمان شود.

سرمربی تراکتور ضمن آرزوی پایان یافتن کرونا، گفت: ان شاءالله پس از کرونا، جشن قهرمانی را با حضور ۸۰ هزار هوادار برگزار خواهیم کرد و کل خیابان‌ها غرق در شادی خواهند بود.

ساکت الهامی “زادهٔ ۳ خرداد ۱۳۵۰” سرعین بازیکن سابق و مربی فوتبال  اهل ایران است. او سابقه بازی در تیم‌های پاس و تراکتور را دارد. وی اکنون سرمربی تیم تراکتور است. وی در سال ۱۳۹۸ بهترین مربی ایرانی سال شد به طوری که در هر بازی ۲/۲۰ امتیاز کسب کرده اس.

 

انتهای پیام/ت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.