×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نگاه تک‌بعدی به گردشگری سرعین کنار گذاشته شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین،  اکبر مینایی  در جلسه بررسی مسائل گردشگری سرعین عنوان کرد: شورای شهر سرعین همواره درصدد تأمین منافع شهروندان خود است و در مورد بازگشایی آبگرم‌ها نیز باید تدابیر ویژه اندیشیده شود.

وی با گلایه از نگاه تک‌بعدی به مسئله گردشگری در شهرستان سرعین، افزود: نگاه تک بعدی به گردشگری و صرفاً آبگرم که در این شرایط کرونا اقتصاد شهرستان را تحت تأثیر قرار می‌دهد را باید به سمت نگاه چند بعدی سوق بدهیم.

رئیس شورای سرعین تصریح کرد: در بین همه شهرستان‌های استان اردبیل سرعین به‌دلیل جایگاه گردشگری، بیشترین و بالاترین میزان لطمه و خسارت اقتصادی را دیده است که نیازمند توجه ویژه دولت و تدابیر مسئولین اجرایی استان به این شهرستان است.

مینایی بیان کرد: شورای شهر سرعین سیستم اطلاع رسانی خود را آماده کرده و طی روزهای آینده تمامی مصوبات و عملکردها در اختیار مردم قرار خواهد می‌گیرد.

وی تاکید کرد: نگاه ویژه به مسئله آبگرم‌ها در سرعین ضروری است، اما در کنار این بخش سایر حوزه‌های گردشگری این شهرستان نیز که در جریان بیماری کرونا آسیب دیده اند باید از سوی مسئولان مورد توجه قرار بگیرد، چرا که هتل‌ها، مراکز اقامتی، تفریحی، تجاری و سایر بخش‌های گردشگری ضررهای قابل ملاحظه‌ای را متحمل شده‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.